Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκιώση, Στυλιανήel
dc.contributor.authorΑβραμούλης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2023-02-13T07:21:17Z-
dc.date.available2023-02-13T07:21:17Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28433-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΤο εκπαιδευτικό σύστημα έχει αλλάξει λόγω της ψηφιακής επανάστασης με σκοπό να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Σήμερα, οι στόχοι της εκπαίδευσης δεν αποσκοπούν μονάχα στη μετάδοση της γνώσης, αλλά και στο ν’ αναπτυχθούν οι δεξιότητες, ώστε αυτή να διαχειρίζεται και να εφαρμόζεται σωστά. Οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί καλούνται να αλλάξουν τους ρόλους τους και να γίνουν καθοδηγητές των μαθητών τους σε νέα μονοπάτια που ανακαλύπτουν τη γνώση. Ταυτόχρονα, χρειάζεται η ανταπόκριση σε αυτόν τον καινούριο παιδαγωκοινωνικό του ρόλο, ώστε να προετοιμάσει τους μελλοντικούς πολίτες. Για να το πετύχει αυτό, απαιτείται να εξοικειωθεί στη χρήση των νέων τεχνολογιών, αφού πλέον είναι αναγκαίο στον εκπαιδευτικό τομέα. Ο κύριος σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η καταγραφή των απόψεων και στάσεων των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την αλλαγή που έφερε η ψηφιακή επανάσταση στην εκπαιδευτική διαδικασία και για το πόσο έτοιμοι είναι στην ανταπόκριση και προσαρμογή των προκλήσεων της νέας εποχής της τεχνολογίας. Μέσα από τη διαδικασία της πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας διερευνήθηκαν οι στάσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, ο βαθμός στον οποίο έχουν εξοικειωθεί με τις ψηφιακές τεχνολογίες, η χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης και οι απόψεις τους για την Διαδικτυακή Διδασκαλία. Τα ερευνητικά αποτελέσματα κατέδειξαν πως η άποψη των εκπαιδευτικών για τις νέες τεχνολογίες είναι θετική και γνωρίζουν τον τρόπο να τις χειρίζονται και να τις ενσωματώνουν με πολλαπλούς τρόπους στον τομέα της διδασκαλίας τους σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Τέλος, πιστεύουν πως οι σύγχρονες τεχνολογίες είναι απαραίτητες για να αναπτυχθούν οι μαθητικές ικανότητες, για την ορθή τους ανταπόκριση στην ψηφιακή εποχή, επιτρέποντας στις σχολικές μονάδες και ολόκληρη βέβαια την εκπαιδευτική κοινότητα, μια καλύτερη επικοινωνία.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΔιαδικτυακή μάθησηel
dc.titleΑπόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης και τη διαδικτυακή μάθησηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AvramoulisNikolaosMsc2023.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons