Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπουτσιούκη, Σοφίαel
dc.contributor.authorΧούτου, Μαριάνναel
dc.date.accessioned2023-01-31T07:01:29Z-
dc.date.available2023-01-31T07:01:29Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28375-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία προσεγγίζει ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα, που μορφοποιείται σε δίκτυο και την επίδραση που αυτό έχει στην ισχυροποίηση μιας ταυτότητας τόπου. Η έννοια της ταυτότητας τόπου (place branding) κοινώς αποτελεί μια ολιστική προσέγγιση της διαχείρισης ενός τόπου με σκοπό την αναδιαμόρφωση και την προβολή του στη βάση διακριτών χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων του. Συγκεκριμένα, εξετάζεται πώς το δίκτυο αυτό αξιοποιείται από την τοπική αυτοδιοίκηση και συγκεκριμένα της Περιφέρεια Κρήτης. Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί πώς αξιοποιείται ένα τέτοιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, τι στόχους αρχικά θέτει ο φορέας υλοποίησής του και τι εν τέλει επιτυγχάνει. Παράλληλα ερευνάται η έννοια της ταυτότητας τόπου (place branding) στον πολιτισμό δηλαδή η ταυτότητα που μπορεί να προσλάβει ή και να ισχυροποιήσει ένας τόπος μέσα από πολιτικές και δράσεις, που φέρουν συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Εξετάζεται πως η γαστρονομία ενός τόπου με παραγόμενα τοπικά προϊόντα, προσδίδει στην περιοχή αυτή μια τέτοια ‘ταυτότητα τόπου’. Δηλαδή κατά πόσο και με ποιο τρόπο εδραιώνεται στην συνείδηση του κοινού ως τέτοιος. Τέλος, πραγματοποιείται μια σύνδεση μεταξύ του δικτύου και της τοπικής ανάπτυξης που επιτυγχάνεται στην περιοχή ενώ προτείνονται δράσεις και μέτρα άμεσα σχετιζόμενα με την οικονομική και πολιτιστική διάνθιση του τόπου σχέση πάντοτε με την επιδιωκόμενη ταυτότητα.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠολιτισμόςel
dc.subjectΕυρώπηel
dc.subjectΤαυτότητα τόπουel
dc.subjectΕυρωπαϊκά προγράμματαel
dc.subjectΠεριφέρεια Κρήτηςel
dc.subjectΔίκτυο md.netel
dc.titleΕυρωπαϊκή πολιτική στον πολιτισμό και place branding. Η αξιοποίηση της μεσογειακής διατροφής από την Περιφέρεια Κρήτης στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού δικτύου MD.Netel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμούel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChoutouMariannaMsc2023.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons