Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27939
Author: Παππά, ΄Ολγα
Title: Eρευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Η παρούσα εργασία μελετά τις συνηθέστερα χρησιμοποιούμενεςερευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαἰδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα καθώς και σε άλλες χώρες.Στόχος αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικής διδασκαλίας του λεξιλογίου μέσω της ενδελεχούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε μαθητές/τριες με εδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Keywords: Λεξιλόγιο
Στρατηγικές
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PappaOlgaMsc2022.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons