Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυριοπούλου - Δελλή, Χριστίναel
dc.contributor.authorΚαλαμώτη, Γραμματικήel
dc.date.accessioned2022-11-22T11:24:19Z-
dc.date.available2022-11-22T11:24:19Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27903-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΤα θετικά αποτελέσματα της χρήσης των τεχνολογικών μέσων στα παιδιά με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (ΔΦΑ) έχουν αποδειχθεί από πληθώρα ερευνών. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, παρατηρείται μια αυξημένη χρήση της τεχνολογίας σε παρεμβάσεις παιδιών με ΔΦΑ τα τελευταία χρόνια. Με γνώμονα αυτό, η συγκεκριμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση έχει ως στόχο να εντοπίσει την αποτελεσματικότητα των επιτραπέζιων οθονών αφής και των εικονικών περιβαλλόντων αλληλεπίδρασης στην ενίσχυση δεξιοτήτων συνεργασίας σε παιδιά με αυτισμό. Οι έρευνες που συμπεριελήφθησαν στην παρούσα εργασία χρησιμοποίησαν τα συγκεκριμένα μέσα τεχνολογίας, σε συνδυασμό με διάφορες εφαρμογές λογισμικού, για τη διδασκαλία και την εξάσκηση συνεργατικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αναμένεται να δοθούν απαντήσεις σε ερευνητικά ερωτήματα που αφορούν την αποτελεσματικότητα αυτών των τεχνολογικών εργαλείων και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διευκολύνεται η συνεργασία και ενισχύονται οι συνεργατικές δεξιότητες. Συμπερασματικά, η εργασία αυτή αναδεικνύει το θετικό αντίκτυπο των επιτραπέζιων οθονών αφής και των εικονικών περιβαλλόντων αλληλεπίδρασης στην συνεργατική συμπεριφορά των παιδιών με ΔΦΑ.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΕικονικά περιβάλλονταel
dc.subjectΕπιτραπέζιες οθόνες αφήςel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.titleΕικονικά περιβάλλοντα αλληλεπίδρασης και οθόνες αφής: η συμβολή τους στην διδασκαλία δεξιοτήτων συνεργασίας σε παιδιά με αυτισμόel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalamotiGrammatikiMsc2022.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons