Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΤάσιου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2022-11-10T09:15:27Z-
dc.date.available2022-11-10T09:15:27Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27871-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη σκοπεύει να διερευνήσει τον ρόλο των ψηφιακών μέσων και νέων τεχνολογιών και των πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης της γνώσης στη διδασκαλία της αίσθησης του αριθμού σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων όπως Eric, Pubmed, Taylor & Francis online, Research Gate και Science Direct με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και περιορίζοντας την έρευνα από το 2000 έως το 2021. Τελικά, συλλέχθηκαν 20 άρθρα σχετικά με τη διδασκαλία για την ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση ψηφιακών μέσων και νέων τεχνολογιών ή με τη χρήση πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης της γνώσης. Στη συνέχεια αναλύθηκαν ώστε να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν. Η εργασία αυτή αναδεικνύει τη σημαντικότητα της αίσθησης του αριθμού. Τα αποτελέσματα μετά την ανάλυση έδειξαν πως και οι δύο τύποι διδασκαλίας, τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες αλλά και οι πολλαπλοί τρόποι αναπαράστασης της γνώσης, βελτιώνουν την αίσθηση του αριθμού των μαθητών. Ιδιαίτερα, ο συνδυασμός χειραπτικών αντικειμένων και των ψηφιακών μέσων όταν χρησιμοποιούνται σε καλά σχεδιασμένα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, αυξάνουν την απόδοση των μαθητών. Ακόμη, αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των δύο αυτών τύπων κατά την εφαρμογή τους στη διδασκαλία. Εν τέλει, η παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση αποδεικνύει ότι η αίσθηση του αριθμού των παιδιών προσχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες βελτιώνεται με τις κατάλληλες παρεμβάσεις. Τέλος, αναφέρονται οι εκπαιδευτικές επιπτώσεις της παρούσας εργασίας.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΑίσθηση του αριθμούel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΝέες Τεχνολογίεςel
dc.subjectΠολλαπλοί τρόποι αναπαράστασης της γνώσηςel
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη διδασκαλίας για την ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση ψηφιακών μέσων και νέων τεχνολογιών ή με τη χρήση πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης της γνώσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TasiouDimitraMsc2022.pdf833.8 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons