Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27835
Author: Καρατζία, Αικατερίνη
Title: Η αξιοποίηση των έξυπνων προσωπικών βοηθών στην εκπαίδευση: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Οι Έξυπνοι Προσωπικοί Βοηθοί είναι μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, η οποία έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς προσφέρει μοναδικές δυνατότητες ως εργαλείο επικοινωνίας και πληροφόρησης και διαθέτει χαρακτηριστικά που ευνοούν την επεκτασιμότητα και την προσβασιμότητα της. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται μια Συστηματική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση που σκιαγραφεί τους τομείς και τα αντικείμενα της εκπαίδευσης στα οποία έχουν ήδη εφαρμοστεί οι Έξυπνοι Προσωπικοί Βοηθοί. Επιπλέον, αναλύονται τα οφέλη και οι προκλήσεις που συνδέονται με την εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα καθώς και η προσαρμοστικότητά τους στις ατομικές εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευόμενων. Για τη διεξαγωγή αυτής της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πραγματοποιήθηκε μια προκαταρκτική ανάλυση 2.060 δημοσιεύσεων, η οποία οδήγησε στον εντοπισμό 34 σχετικών δημοσιεύσεων για την αξιοποίηση των Έξυπνων Προσωπικών Βοηθών στην εκπαίδευση. Μέσω αυτών των άρθρων, εξετάστηκαν πέντε ερευνητικά ερωτήματα που επιτρέπουν τη διερεύνηση της τρέχουσας εκπαιδευτικής χρήσης αυτής της τεχνολογίας.
Keywords: Έξυπνοι προσωπικοί βοηθοί
Τεχνητή νοημοσύνη
Εκπαίδευση
Φυσικές διεπαφές φωνής
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaratziaEkateriniMsc2022.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons