Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚασκάλης, Θεόδωροςel
dc.contributor.authorΒαρμάζη, Αντωνίαel
dc.date.accessioned2022-10-31T08:16:49Z-
dc.date.available2022-10-31T08:16:49Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27826-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη διερευνήσαμε τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) ως εργαλείο υποστήριξης της διδασκαλίας. Επίσης, διερευνήσαμε τις απόψεις τους για την κατανόηση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις ανησυχίες τους σχετικά με τη χρήση της στην εκπαίδευση καθώς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Πραγματοποιήσαμε μια έρευνα μεταξύ 131 Ελλήνων εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτής της μελέτης αποκάλυψαν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν περιορισμένες γνώσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη και δεν γνωρίζουν πώς μπορεί να υποστηρίξει την διδακτική τους πρακτική. Παρόλα αυτά αντιλαμβάνονται την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ευκαιρία για την εκπαίδευση.el
dc.description.abstractIn the present study, we investigated teachers’ perceptions of Artificial Intelligence as a tool to support their practice. We also investigated teachers’ understanding and concerns regarding the use of Artificial Intelligence in education and the challenges they face. We carried out a survey with 131 Greek K-12 teachers. The analysis of the survey responses suggests that the teachers have limited knowledge about AI and how it could support their practice. Nonetheless, they perceive it as an opportunity for education.en
dc.format.extent115el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΤεχνητή Νοημοσύνηel
dc.subjectΑντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΣτάσεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΠροκλήσειςel
dc.subjectArtificial Intelligenceen
dc.subjectTeachers’ perceptionsen
dc.subjectTeachers’ attitudesen
dc.subjectArtificial intelligence in educationen
dc.subjectChallengesen
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο υποστήριξης της διδασκαλίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VarmaziAntoniaMsc2022.pdf2.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons