Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27805
Συγγραφέας: Κωτούλα, Κωνσταντίνα-Όλγα
Τίτλος: Εκ πρώτης όψεως ανάγνωση: γνωστική λειτουργία και διδασκαλία σε σύνολα πνευστών, με δημιουργία πρότυπου εγχειριδίου ασκήσεων για σύνολο σαξοφώνων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες και Τέχνες της Μουσικής
Επόπτης Καθηγητής: Χασιώτης, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός της έννοιας της εκ πρώτης όψεως ανάγνωσης, ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνουμε αλλά και οι δεξιότητες οι οποίες είναι απαραίτητες για την εξάσκηση και τελειοποίησή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη γνωστική λειτουργία της εκ πρώτης όψεως ανάγνωσης και στη σύνδεση μεταξύ γλώσσας και μουσικής. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα βασικά στοιχεία λειτουργίας και ο τρόπος παραγωγής του ήχου στα πνευστά μουσικά όργανα και ειδικότερα στο σαξόφωνο. Επίσης, αναλύεται ο τρόπος μελέτης της εκ πρώτης όψεως ανάγνωσης στα πνευστά αλλά και το πώς αυτή συμπεριλαμβάνεται στα προγράμματα σπουδών ιδρυμάτων τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Ακόμη, μελετώνται οι διαφορετικές μέθοδοι καθηγητών για την διδασκαλία της δεξιότητας αυτής σε σύνολα πνευστών οργάνων. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται ασκήσεις από μέθοδο διδασκαλίας σαξοφώνου της εκ πρώτης όψεως ανάγνωσης αλλά και ένα πρότυπο εγχειρίδιο ασκήσεων εκ πρώτης όψεως ανάγνωσης για σύνολα σαξοφώνων, όπως αυτό δημιουργήθηκε μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την εργασία αυτή.
Λέξεις Κλειδιά: Σαξόφωνο
Διδακτική πνευστών
Prima vista
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες και Τέχνες της Μουσικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KotoulaKonstantinaOlgaMsc2022.pdf2.61 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons