Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27802
Author: Αποστολάτου, Χαρίκλεια
Title: Η χρήση της Meta ως μέσο προβολής marketing
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μαρία
Abstract: Βιβλιογραφική επισκόπηση για τις τεχνολογίες, τους νέους τύπους συναλλαγών, δικαιωμάτων και φορμών διακυβέρνησης που ενσωματώνονται στην εταιρεία Meta ως οικοσύστημα "metaverse" και την αναδεικνύουν ως χώρο προβολής marketing
Keywords: Metaverse
Meta
Facebook
Marketing
Business
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ApostolatouCharikleiaMcs2022.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.