Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27802
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΑποστολάτου, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2022-10-24T07:03:49Z-
dc.date.available2022-10-24T07:03:49Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27802-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΒιβλιογραφική επισκόπηση για τις τεχνολογίες, τους νέους τύπους συναλλαγών, δικαιωμάτων και φορμών διακυβέρνησης που ενσωματώνονται στην εταιρεία Meta ως οικοσύστημα "metaverse" και την αναδεικνύουν ως χώρο προβολής marketingel
dc.format.extent92el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectMetaverseen
dc.subjectMetaen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectMarketingen
dc.subjectBusinessen
dc.titleΗ χρήση της Meta ως μέσο προβολής marketingel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορικήel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ApostolatouCharikleiaMcs2022.pdf1.58 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.