Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27731
Συγγραφέας: Μαλάμης, Μιχαήλ
Τίτλος: Η διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας σύμφωνα με βασικές αρχές της νευροδιδακτικής της μουσικής. Βιβλιογραφική επισκόπηση και διδακτικές προτάσεις
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες και Τέχνες της Μουσικής
Επόπτης Καθηγητής: Κόνιαρη, Δήμητρα
Περίληψη: Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να αναδείξει διδακτικές προτάσεις για τη διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας σε αρχάριους μαθητές, βασισμένες σε βασικές αρχές της Νευροδιδακτικής της μουσικής. Τα τελευταία χρόνια αρκετές μελέτες παρουσιάζουν προτάσεις για τη διδασκαλία της μουσικής οι οποίες εμπίπτουν στο πεδίο της Νευροπαιδαγωγικής που ονομάζεται Νευροδιδακτική και ερευνούν τις νευροβιολογικές λειτουργίες του εγκεφάλου σε διαδικασίες τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης (Gruhn 2004, Flohr 2010, Bugos 2015, et al.). Το πρώτο μέρος της εργασίας θα μελετήσει βασικές αρχές της Νευροδιδακτικής της μουσικής και το πώς αυτές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στη διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας σε αρχάριους μαθητές. Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει 5 σενάρια διδασκαλίας της ηλεκτρικής κιθάρας για αρχάριους μαθητές ηλικίας 7-12 ετών. Τα σενάρια αυτά αντιστοιχούν σε 5 διδακτικές προτάσεις, οι οποίες βασίζονται σε αρχές που προέρχονται από το επιστημονικό πεδίο της Νευροδιδακτικής της μουσικής. Απώτερος σκοπός είναι η πρόταση διδακτικών πρακτικών εκμάθησης της ηλεκτρικής κιθάρας, σύμφωνα με το πώς μαθαίνει και ανταποκρίνεται καλύτερα ο εγκέφαλος των παιδιών.
Λέξεις Κλειδιά: Νευροδιδακτική
Μουσική
Νευροεκπαίδευση
Κιθάρα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες και Τέχνες της Μουσικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MalamisMichailMsc2022.pdf674.11 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons