Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27681
Author: Αγγελάκη, Ελένη
Title: Διαπολιτισμική διαμεσολάβηση στο χώρο της εκπαίδευσης. Η οπτική των διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Alternative Titles: Intercultural mediation in the field of education. The perspective of the principals of primary and secondary Education.
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Supervisor: Χατζηνικολάου, Σοφία
Abstract: Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των διευθυντών και υποδιευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με την διαπολιτισμική διαμεσολάβηση και τις δράσεις αυτής στο σχολικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται ο βαθμός που οι διευθυντές και οι υποδιευθυντές αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα της διαπολιτισμικής διαμεσολάβησης στο σχολικό περιβάλλον, την οπτική των διευθυντών και των υποδιευθυντών αναφορικά με την συμβολή της διαπολιτισμικής διαμεσολάβησης, καθώς και την εμπειρία τους στην εφαρμογή της διαπολιτισμικής διαμεσολάβησης. Για τον σκοπό αυτό υλοποιήθηκε μια ποιοτική συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων, μέσα από την οποία προέκυψε η σημαντικότητα της διαπολιτισμικής διαμεσολάβησης στις σχολικές και κοινωνικές πρακτικές, και κυρίως στην ανάπτυξη παιδιών με αρχές, αξίες και ενσυναίσθηση.
The purpose of this work is to investigate the perceptions of principals and vice-principals of primary and secondary education, regarding intercultural mediation and its actions in the school environment. More specifically, it investigates the extent to which principals and vice principals recognize the necessity of intercultural mediation in the school environment, the perspective of principals and vice principals regarding the contribution of intercultural mediation, as well as their experience in the implementation of intercultural mediation. For this purpose, a qualitative data collection and processing was implemented, through which the importance of intercultural mediation in school and social practices, and especially in the development of children with principles, emerged.
Keywords: Διαπολιτισμική διαμεσολάβηση
Intercultural mediation
Διαπολιτισμικότητα
Interculturality
Διαπολιτισμική εκπαίδευση.
Intercultural education
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AngelakiEleniMsc2022.pdfΔιπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons