Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27675
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ψαλτοπούλου, Θεοδώρα | el |
dc.contributor.author | Πλαστάρα, Δέσποινα | el |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T08:59:05Z | - |
dc.date.available | 2022-10-10T08:59:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27675 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. | el |
dc.description.abstract | Η υποτονία και η ψυχοκινητική καθυστέρηση σχετίζονται με την αδράνεια του οργανισμού προς την φυσική εξέλιξη του ανθρώπου. Εμφανίζονται κυρίως κατά τη βρεφική και παιδική ηλικία δυσχεραίνοντας τη σωματική και ψυχική εξέλιξη του ανθρώπου. Βάση και των δύο αποτελεί το κεντρικό νευρικό σύστημα, επηρεάζοντάς τον ως όλον. Μέσα από τη μουσικοθεραπεία ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με το εσωτερικό παιδί και τις βαθύτερες επιθυμίες του. Η μουσικοθεραπεία ως τριμελής οικογένεια προσφέρει το πλαίσιο ώστε να μπορέσει να εκφραστεί όπως επιθυμεί, οδηγώντας τον σταδιακά προς την αυτοπραγμάτωση. Στην παρούσα μελέτη διερευνάται μέσω της ποιοτικής μελέτης περίπτωσης, πώς ένα παιδί με υποτονία και ψυχοκινητική καθυστέρηση μπορεί να αναπτύξει την εκφραστικότητά του καθώς έρχεται σε επαφή με το βαθύτερο εαυτό, μέσα από την τριμερή σχέση «Θεραπευτής-Μουσική-Παιδί». Προκύπτει έτσι από τις συνεδρίες μουσικοθεραπείας ουμανιστικής προσέγγισης καθώς και τη χρήση του μουσικού κλινικού αυτοσχεδιασμού, η σημασία της τριμερούς σχέσης στη μουσικοθεραπεία. Η σπουδαιότητά της διαφαίνεται από τη σύνδεση με το βαθύτερο εαυτό και την ανάπτυξη της εκφραστικότητας. Ιδιαίτερη συμβολή στην όλη διαδικασία κατέχει η χρήση εποπτείας και ψυχοθεραπείας για τη διατήρηση της αντικειμενικότητας και τη διασφάλιση του κλινικού έργου. | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Μουσικοθεραπεία | el |
dc.subject | Τριμερής σχέση | el |
dc.subject | Μουσικός κλινικός αυτοσχεδιασμός | el |
dc.subject | Υποτονία | el |
dc.subject | Ψυχοκινητική καθυστέρηση | el |
dc.title | Η τριμερής σχέση «Θεραπευτή-Μουσικής-Παιδιού» στη μουσικοθεραπεία: μελέτη περίπτωσης παιδιού με υποτονία και ψυχοκινητική καθυστέρηση. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PlastaraDespoinaMsc2022.pdf | 743.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License