Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜελιγκοπούλου, Μαρία-Έμμαel
dc.contributor.authorΓεράκης Χρηστίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-09-27T10:41:41Z-
dc.date.available2022-09-27T10:41:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27534-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.description.abstractΤο Vespro Della Beata Vergine του Claudio Monteverdi (1610) και το Vesperae solennes de Dominica (1780) του Wolfang Amadeus Mozart αποτελούν αντιπροσωπευτικά έργα των συνθετών στα οποία έχουν αποτυπωθεί βασικά στοιχεία της συνθετικής τους ταυτότητας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα γίνει μια απόπειρα παρουσίασης των βασικών χαρακτηριστικών των δύο έργων, εντοπισμός ομοιοτήτων και διαφορών στη συνολική μουσική δομή των δύο έργων και διερεύνηση και σύγκριση του τρόπου που ο κάθε συνθέτης χρησιμοποιεί τη χορωδία και τους σολίστες σε κάθε μέρος του έργου. Όλα αυτά λαμβάνοντας υπ’ όψιν το τοπίο της μουσικής σύνθεσης την εκάστοτε περίοδο, τόσο όσον αφορά το μουσικό τους περιεχόμενο αλλά όσο και τις συνθήκες υπό τις οποίες οι συνθέτες επέλεξαν να εκδώσουν τα συγκεκριμένα έργα. Η έρευνα θα διαρθρωθεί στις εξής ενότητες: α) Μελέτη των ειδικότερων συνθηκών που συντέλεσαν στην σύλληψη και σύνθεση των έργων β) Σύντομη αναφορά στη βιογραφία των συνθετών υπό το πρίσμα της σχέσης του με τα συγκεκριμένα έργο γ) Παρουσίαση των έργων, σε δύο επίπεδα: μορφολογικά, και στυλιστικά/υφολογικά, δ) Συγκριτική έρευνα ανάμεσα στα δύο έργα και των συνθετικών χαρακτηριστικών τους. Η εργασία θα ολοκληρωθεί με συμπεράσματα αναφορικά με τη παρουσίαση και σύγκριση των δύο υπό έρευνα έργων και προτάσεις για μελλοντική έρευνα, μέσα από ερωτήματα που θα προκύψουν από την παρούσα ερευνητική εργασία.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectMonteverdien
dc.subjectMozarten
dc.subjectVespersen
dc.subjectΕσπερινόςel
dc.titleClaudio Monteverdi, Vespro Della Beata Vergine (1610) - Wolfang Amadeus Mozart, Vesperae solennes de Dominica (1779): στυλιστικές - μορφολογικές ομοιότητες και διαφορέςel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΜαρία-Έμμα Μελιγκοπούλου, Δήμητρα Κόνιαρη-
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (ΠΕ)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GerakisChristidisIoannisPe2022.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons