Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27526
Συγγραφέας: Κακαγιάννη, Βασιλική
Τίτλος: Η μουσική σύμπραξη ως εργαλείο διδασκαλίας, εμπέδωσης και πρακτικής εφαρμογής στοιχείων μουσικής θεωρίας στο μάθημα του πιάνου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσικές Τέχνες
Επόπτης Καθηγητής: Βούβαρης, Πέτρος
Περίληψη: Στη βιβλιογραφία υπάρχουν πηγές που αφορούν στη διδασκαλία στοιχείων θεωρίας στο πιάνο, στη χρήση δημιουργικών δραστηριοτήτων στο μάθημα του ατομικού οργάνου του πιάνου και σχετικά λίγες για τη μουσική σύμπραξη. Όσον αφορά στη συνεργατική μάθηση, οι περισσότερες πηγές αφορούν είτε σε άλλα πεδία (τάξεις θεωρίας, μουσικά σύνολα, γενικά σχολεία κ.λ.π.) είτε σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έτσι, διαπιστώνεται ερευνητικό κενό σε σχέση με τον συνδυασμό αυτών των επιμέρους πεδίων σε συνθήκες μουσικής σύμπραξης στο μάθημα του πιάνου στα Μουσικά Σχολεία. Στην παρούσα εργασία, θα επιχειρηθεί να επισημανθεί η σημασία και ο ρόλος που θα μπορούσαν να επιτελέσουν δημιουργικές δραστηριότητες μουσικής σύμπραξης στη διδασκαλία της θεωρίας στο πλαίσιο του μαθήματος του υποχρεωτικού πιάνου στα Μουσικά Σχολεία. Προτείνεται ένα διδακτικό σενάριο, το οποίο εφαρμόζεται σε μαθητές Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Λάρισας και στη συνέχεια αξιολογείται. Ακολουθεί συζήτηση των συμπερασμάτων, αφενός για την επαγωγή πιθανών αξόνων για την εισήγηση συστηματικού πλαισίου για τη χρήση της μουσικής σύμπραξης στη διδασκαλία του πιάνου, αφετέρου για τη διατύπωση πιθανών υποθέσεων για μελλοντική έρευνα.
Λέξεις Κλειδιά: Πιάνο
Συνεργατικές μέθοδοι διδασκαλίας
Διδασκαλίας μουσικής θεωρίας
Δημιουργικές δραστηριότητες
Μουσικό Σχολείο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσικές Τέχνες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KakagianniVasilikiMsc2022.pdf4.23 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons