Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27182
Συγγραφέας: Πλιάτσικα, Ευγενία
Τίτλος: Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού με στόχο την εκμάθηση HTML, CSS και JavaScript
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Ξυνόγαλος, Στυλιανός
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση των HTML, CSS και JavaScript. Το παιχνίδι, το οποίο ονομάζεται “Super Dwarf: Quest for the prototype hammer”, απευθύνεται σε παίκτες που δεν έχουν έρθει σε επαφή με αυτές τις τεχνολογίες, αλλά και σε όσους τις γνωρίζουν και θέλουν να τις κατανοήσουν καλύτερα. Η υλοποίησή του έγινε με το εργαλείο Phaser, που αποτελεί πλαίσιο ανάπτυξης δισδιάστατων παιχνιδιών. Εκτός από την υλοποίηση του παιχνιδιού στο πλαίσιο της εργασίας παρουσιάζονται και αναλύονται και άλλα παιχνίδια σοβαρού σκοπού που έχουν ως στόχο τη διδασκαλία της γλώσσας JavaScript, αλλά και του CSS. Επίσης, αναλύεται με βάση το πλαίσιο σχεδίασης Educational Games Design Model (Ibrahim & Jaafar, 2009), ο τρόπος σχεδίασης του παιχνιδιού και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση του. Στη συνέχεια γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού περιεχομένου, των διεπαφών του χρήστη καθώς και της συνολικής υλοποίησής του παιχνιδιού. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την αξιολόγηση των χρηστών καθώς και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτή.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνίδια σοβαρού σκοπού
HTML
CSS
JavaScript
Phaser
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PliatsikaEvgeniaMsc2022.pdf8.84 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons