Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΖέρβα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2022-05-16T06:28:01Z-
dc.date.available2022-05-16T06:28:01Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26957-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη έχει σκοπό να αποδείξει το γεγονός πως η λαογραφία, τα ήθη και τα έθιμα είναι ικανά να συμβάλλουν στην ανάδειξη του πολιτιστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης. Η διπλωματική διατριβή συμβάλλει στον εμπλουτισμό της προσπάθειας ανάδειξης της συμβολής της λαογραφίας στο Μάρκετινγκ και στην ανάδειξη και στη διαφοροποίηση ενός τουριστικού προορισμού. Ταυτόχρονα θα μελετηθεί αν η Θεσσαλονίκη σαν τουριστικός προορισμός έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει επισκέπτες που να ενδιαφέρονται για την τοπική της κουλτούρα όπως αυτή προκύπτει μέσα από τα ιδιαίτερα πολιτιστικά γνωρίσματα που τη χαρακτηρίζουν. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό μέσα από τις διαφόρων ειδών πολιτισμικές εκφάνσεις και μορφές που δίνουν σάρκα και οστά στην άυλη πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε βασίζεται στις αρχές της ποιοτικής έρευνας. Για την μελέτη περίπτωσης έχουν επιλεχθεί 5 περιοχές της Θεσσαλονίκης: το Μελισσοχώρι, ο Προφήτης, η Πυλαία, ο Δρυμός και η Νεοχωρούδα. Σε συνέχεια της επικοινωνίας με επαγγελματίες που ασχολούνται με τα λαογραφικά στοιχεία των περιοχών αρχικά έγινε εις βάθος μελέτη βιβλιογραφικών πηγών για τον εντοπισμό των εκδηλώσεων που θα μπορούσαν να ικανοποιούν τουριστικά κίνητρα. Έπειτα βάσει των ερευνητικών ερωτημάτων δημιουργήθηκαν τοποθετήσεις στις οποίες ζητήθηκε να σχολιάσουν άτομα που επιλέχθηκαν προκειμένου να ολοκληρώσει τη διαδικασία.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectΠροορισμόςel
dc.subjectΛαογραφίαel
dc.titleΗ λαογραφία και τα ήθη και έθιμα ως στοιχεία ανάδειξης του πολιτιστικού προϊόντος ενός τουριστικού - Η περίπτωση της Θεσααλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZervaVasilikiMsc2021.pdf950.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons