Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΖαραμπούκα, Κασσιανήel
dc.date.accessioned2022-05-09T06:16:20Z-
dc.date.available2022-05-09T06:16:20Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26913-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των ηγετικών στελεχών ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων της Θεσσαλονίκης, αναφορικά με την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού των εκπαιδευτηρίων τους και την επαγγελματική τους ανάπτυξη και εξέλιξη. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά τις απόψεις όχι μόνο των σχολικών διευθυντών, αλλά και των υπεύθυνων ανθρώπινου δυναμικού ορισμένων εκπαιδευτηρίων που διαθέτουν τμήμα ανθρώπινων πόρων, για τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένας σύγχρονος ηγέτης εκπαίδευσης, ώστε να θεωρείται σωστός ηγέτης, ο οποίος συμβάλλει με κάθε τρόπο και με κάθε μέθοδο στην παρακίνηση, αλλά και στην επαγγελματική εξέλιξη του προσωπικού της σχολικής του μονάδας. Ως εκ τούτου, η έρευνα αποσκοπεί στο να αναδειχθεί η συμβολή της παρακίνησης του ηγετικού στελέχους/του διευθυντή στην επαγγελματική ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων. Προκειμένου να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των ηγετικών στελεχών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, επιλέχθηκε η ποιοτική ερευνητική προσέγγιση και συλλέχθηκαν οκτώ ημιδομημένες συνεντεύξεις, οι οποίες στη συνέχεια αναλύθηκαν, ακολουθώντας όλα τα βήματα της ερευνητικής διαδικασίας. Όπως φάνηκε από τα ευρήματα της έρευνας, θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος των ηγετικών στελεχών στη σχολική μονάδα και στην παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού που ανήκει σε αυτήν, ώστε να μπορέσει μετέπειτα το προσωπικό να οδηγηθεί σε επαγγελματική ανάπτυξη, να βελτιώνεται συνεχώς και, έτσι, να εξελιχθεί τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο, αποκτώντας μια πολύπλευρη και ολόπλευρη ανάπτυξη, με τη διεύρυνση των οριζόντων του.el
dc.format.extent220el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΘεωρίες παρακίνησηςel
dc.subjectΜέθοδοι και τεχνικές παρακίνησηςel
dc.subjectΗγεσία-ηγέτηςel
dc.titleH παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης. Απόψεις ηγετικών στελεχών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZarampoukaKassianiMsc2022.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons