Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΚεντζ, Χιλαϊel
dc.date.accessioned2022-04-13T05:31:10Z-
dc.date.available2022-04-13T05:31:10Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26781-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΑυτή η εργασία έχει ως στόχο να καταγράψει επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, που διδάσκουν δίγλωσσους (μειονοτικούς) μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στη βιβλιογραφική ανασκόπηση του πρώτου κεφαλαίου εξετάζεται ο θεσμός της Ειδικής Αγωγής, η έννοια της μειονότητας των μουσουλμάνων της Θράκης και η εκπαίδευσή τους, η έννοια της επιμόρφωσής, οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής με δίγλωσσους μαθητές, καθώς επίσης και η έννοια της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας των εκπαιδευτικών. Πεδίο αναφοράς της παρούσας έρευνας αποτελεί η εκπαιδευτική κοινότητα των νομών Ξάνθης και Ροδόπης, όπου διεξήχθη η σχετική έρευνα. Ως μεθοδολογία έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα το εργαλείο της ημιδομημένης συνέντευξης. Οι εκπαιδευτικοί - συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν δεκαεπτά και η έρευνα υλοποιήθηκε τους μήνες Ιούνιο έως Νοέμβριο του 2021. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας ανέδειξαν τις ανάγκες σε επιμόρφωση της ομάδας στόχου. καθώς επίσης και τα επιθυμητά χαρακτηριστικά ως προς την επιμόρφωση και τη διαδικασία υλοποίησής της. Συγκεκριμένα, αναδείχθηκε η ανάγκη για επιμόρφωση ως προς τις τεχνικές επικοινωνίας και διαχείρισης της τάξης, η ανάγκη για επιμόρφωση στις ψηφιακές δεξιότητες, η ανάγκη για επιμόρφωση στη διδασκαλία και χρήση της Ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας και τέλος, για ζητήματα σχετικά με τη διγλωσσία και τη διαπολιτισμικότητα.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαιδευτικοί ΕΑΕel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΜειονοτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαπολιτισμική επάρκειαel
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.titleΔιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής με μαθητές δίγλωσσους (μειονοτικούς) με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στον ν. Ξάνθης και στον ν. Ροδόπης. Μια πιλοτική έρευνα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KentzChilaiMsc2022.pdf.pdf734.84 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons