Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαφειρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΧασάπης, Στέλιοςel
dc.date.accessioned2022-03-28T06:59:20Z-
dc.date.available2022-03-28T06:59:20Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26653-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ επίδραση του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διοίκηση μονάδων δια βίου μάθησης.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subjectΑποτελεσματική διοίκησηel
dc.subjectΔια βίου μάθησηel
dc.titleΗ διερεύνηση της επίδρασης του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διοίκηση μονάδων δια βίου μάθησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChasapisStylianosMsc2022.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons