Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυριοπούλου-Δελλή, Χριστίναel
dc.contributor.authorΔουνάκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-03-22T07:59:17Z-
dc.date.available2022-03-22T07:59:17Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26616-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πιλοτικής έρευνας είναι να ελεγχθεί η ψυχολογική κατάσταση και τα επίπεδα άγχους σε γονείς παιδιών με ΔΑΦ, να εφαρμοστεί η πρακτική mindfulness στους συγκεκριμένους γονείς και να εξεταστεί το αν και κατά πόσο επηρεάζει, μειώνοντας τα επίπεδα άγχους και στρες σε σχέση με την κατάσταση που βιώνουν μέσα στην οικογένειά τους εξαιτίας του αυτισμού.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΓονικό άγχοςel
dc.subjectΣτρατηγικές αντιμετώπισης του άγχουςel
dc.subjectΤεχνική mindfulnessel
dc.titleΔιερεύνηση επιπέδων άγχους και εφαρμογή της τεχνικής mindfulness σε γονείς παιδιών με ΔΑΦ: πιλοτική μελέτηel
dc.title.alternativeInvestigating anxiety levels and the impact of mindfulness application to parents of children with autism spectrum disorder: pilot studyen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DounakiMariaMsc2021.pdf3.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons