Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΒυθούλκας, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2022-03-08T08:03:14Z-
dc.date.available2022-03-08T08:03:14Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26517-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractH παρούσα εργασία αποτελεί το στρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας Πρότυπος Γαλακτοβιομηχανία Πιερίας Α.Ε. με διακριτικό τίτλο ‘’Gusto Dairy A.E.’’, ο οποίος και θα χρησιμοποιείται εφεξής. Η μελέτη αποτελείται από έξι βασικές ενότητες. Η πρώτη ενότητα προχωράει σε μια Βιβλιογράφική Επισκόπηση (Literature Review) του Επιχειρηματικού πλάνου και επισημαίνει την έρευνα που έχει δημοσιευτεί στο συγκεκριμένο πεδίο κατά το παρελθόν. Η δεύτερη ενότητα παρουσιάζει την εταιρεία Gusto Dairy A.E., αναλύοντας το εταιρικό της προφίλ και βασικά χρηματοοικονομικά στοιχεία. Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζονται στοιχεία τόσο για τα προϊόντα ζωικής προέλευσης (τυριά), όσο και για τα προϊόντα φυτικής προέλευσης (αναπληρώματα). Περιγράφεται η ζήτηση, η αγορά και η παραγωγή του εγχώριου κλάδου των τυροκομικών προϊόντων ζωικής προέλευσης. Στη συνέχεια παρατίθενται στοιχεία για την αγορά των προϊόντων φυτικής προέλευσης για την αγορά της Ελλάδας, της Ευρώπης και της Αμερικής. Επίσης όπως έχει ζητηθεί από την ίδια εταιρεία γίνεται μια περιγραφή της αγοράς της Ρουμανίας. Το κεφάλαιο συνεχίζει με την χρηματοοικονομική ανάλυση των παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου και κλείνει με την σύγκριση του άμεσου ανταγωνισμού της Gusto Dairy προχωρώντας σε μια αναλυτική παρουσίαση των χρηματοοικονομικών δεικτών των επιλεγμένων εταιρειών. Η τέταρτη ενότητα αναλύει το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Δίνεται μια περιγραφή του εταιρικού προφίλ της, τα είδη προϊόντων τα οποία προσφέρει και παρατίθενται γενικά οικονομικά στοιχεία μέσω του κύκλου εργασιών της τελευταίας πενταετίας. Στην πέμπτη ενότητα γίνεται η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσιάζεται το μακροοικονομικό περιβάλλον, το θεσμικό πλαίσιο του κλάδου και αναλύεται το ανταγωνιστικό περιβάλλον με την προσέγγιση του Porter. Τέλος, στην έκτη ενότητα πραγματοποιείται η ανάλυση S.W.O.T., ώστε να αποτυπωθούν συγκεντρωτικά οι δυνάμεις, αδυναμίες της εταιρείας, αλλά και να γίνει αναφορά στις ευκαιρίες ή απειλές που παρουσιάζονται στο εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Όπως επίσης αναλύονται οι στρατηγικές κινήσεις στις οποίες θα πρέπει να εφαρμοστούν από την επιχείρηση, με βάση όλα τα στοιχεία που έχουν αναλυθεί στην μελέτη, έτσι ώστε να συνεχιστεί η ανάπτυξη της εταιρείας και στα επόμενα έτη.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectBusinessen
dc.subjectPlanen
dc.titleΣτρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιο γαλακτοκομικής εταιρείαςel
dc.title.alternativeStrategic business plan of a dairy companyen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VythoulkasGeorgiosMsc2022.pdf6.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons