Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26471
Συγγραφέας: Σιούλα, Δήμητρα
Τίτλος: AI-driven marketing στις επιχειρήσεις/οργανισμούς
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Φούσκας, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Σκοπός της παρούσης, είναι η μελέτη όλων των εξελίξεων που συνδέονται με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης (για λόγους συντομίας TN), στο πεδίο του μάρκετινγκ, από ελληνικές επιχειρήσεις/οργανισμούς. Μέσω της σύγκρισης των διαφόρων επαγγελματικών κλάδων και αφού καταγράφουν τα οφέλη, οι κύριες εφαρμογές της TN στο μάρκετινγκ και οι κυρίαρχοι παίκτες στην Ελλάδα, σκοπός είναι να εξεταστούν, σε τι σημείο βρίσκεται η χώρα σχετικά με την εφαρμογή της τεχνολογίας στο πεδίο του μάρκετινγκ, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να υιοθετήσουν την τεχνολογία στη πράξη, καθώς επίσης και πως επηρεάζεται ο εργασιακός χώρος του Μάρκετινγκ. Επιπλέον, σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει τα οφέλη που πιστεύουν ότι θα αποκομίσουν οι επαγγελματίες, από τη χρήση της TN στο μάρκετινγκ και ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν ή σε ποίες σκοπεύουν να επενδύσουν στο μέλλον. Η εργασία περιλαμβάνει θεωρητικό πλαίσιο και έρευνα πεδίου, με χρήση ειδικού ερωτηματολογίου, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες διεξαγωγής της έρευνας. Η μελέτη παρέχει χρήσιμα συμπεράσματα στους αναγνώστες της, σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας στο κλάδο του μάρκετινγκ, που θα βοηθήσουν σημαντικά τους ηγέτες των επιχειρήσεων/οργανισμών αλλά και τους εργαζόμενους του κλάδου. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελεσματα της έδειξαν ότι, οι επιχειρήσεις-οργανισμοί στην Ελλάδα, αναγνωρίζουν τη στρατηγική σημασία της TN και την αναγνωρίσουν ως ένα κρίσιμο κεντρικό στοιχείο, για να προχωρήσουν μπροστά. Παρόλα αυτά, η επένδυση σε τέτοιου είδους τεχνολογίες, δεν αποτελεί προτεραιότητα τους αυτή τη περίοδο. καθώς οι περισσότεροι δεν έχουν ξεκινήσει πρωτοβουλίες TN στο Μάρκετινγκ, αλλά σχεδιάζουν να το κάνουν σε επόμενο χρόνο. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διάφορες δυσκολίες υιοθέτησης της τεχνολογίας, αλλά το υψηλό κόστος της, είναι αυτό που προβληματίζει εντονότερα τους περισσότερους επιχειρηματίες. Τα κυριότερα οφέλη, που μπορεί να αποκομίσει μια επιχείρηση που εφαρμόζει την τεχνολογία στο μαρκετινγκ, είναι η αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη, η πρόβλεψη συμπεριφοράς πελατών, η αύξηση αποδοτικότητας της προώθησης και η εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι επιχειρηματίες προτιμούν, εφαρμογές της τεχνολογίας που στοχεύουν σε αποτελεσματικότερο S.E.O και βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης και οι εργαζόμενοι θεωρούν, πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ, είναι η μαζική ανάλυση και συλλογή μεγαλύτερων ποσών δεδομένων.
Λέξεις Κλειδιά: ΑΙ-driven Marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SioulaDimitraMcs2022.pdf3.54 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons