Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26456
Συγγραφέας: Φράγκος, Νικόλαος
Τίτλος: Ψηφιακό marketing –κοινωνικά δίκτυα: μελέτη περίπτωσης στην ελληνική αγορά
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Γεωργιάδης, Χρήστος
Περίληψη: Με τη δημιουργία του World Wide Web και του Διαδικτύου, ίσως οι μεγαλύτερες εφευρέσεις μετά την τυπογραφία, ο κόσμος έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή. Αυτές οι τεχνολογίες έχουν μεταμορφώσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται, και ιδίως τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Η διαφήμιση μετατοπίζεται από την παραδοσιακή (τηλεόραση, υπαίθριο, άμεσο μάρκετινγκ κ.λπ.) σε μια πιο ψηφιακoκεντρική προσέγγιση και οι διαφημιστές ή αλλιώς μαρκετίστες επενδύουν όλο και περισσότερο στα ψηφιακά μέσα, εις βάρος παραδοσιακότερων μορφών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησαν, ως εργαλεία ψυχαγωγίας και εξελίχθηκαν σε πολύτιμα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, λόγω των αξιοσημείωτων πλεονεκτημάτων τους στον επιχειρηματικό τομέα. Στα πρώτα κεφάλαια πραγματοποιείται η βιβλιογραφική επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων. Στη συνέχεια αναφέρεται η μελέτη περίπτωσης στην Ελληνική αγορά. Ακόμη, αναλύονται τα όρια του ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά και οι προκλήσεις οι οποίες προκύπτουν. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της μελέτης περίπτωσης καθώς και της διπλωματικής εργασίας.
Λέξεις Κλειδιά: Case study
Digital marketing
Social networks
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
FragkosNikolaosMsc2022.pdf2.41 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.