Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26456
Author: Φράγκος, Νικόλαος
Title: Ψηφιακό marketing –κοινωνικά δίκτυα: μελέτη περίπτωσης στην ελληνική αγορά
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γεωργιάδης, Χρήστος
Abstract: Με τη δημιουργία του World Wide Web και του Διαδικτύου, ίσως οι μεγαλύτερες εφευρέσεις μετά την τυπογραφία, ο κόσμος έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή. Αυτές οι τεχνολογίες έχουν μεταμορφώσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται, και ιδίως τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Η διαφήμιση μετατοπίζεται από την παραδοσιακή (τηλεόραση, υπαίθριο, άμεσο μάρκετινγκ κ.λπ.) σε μια πιο ψηφιακoκεντρική προσέγγιση και οι διαφημιστές ή αλλιώς μαρκετίστες επενδύουν όλο και περισσότερο στα ψηφιακά μέσα, εις βάρος παραδοσιακότερων μορφών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησαν, ως εργαλεία ψυχαγωγίας και εξελίχθηκαν σε πολύτιμα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, λόγω των αξιοσημείωτων πλεονεκτημάτων τους στον επιχειρηματικό τομέα. Στα πρώτα κεφάλαια πραγματοποιείται η βιβλιογραφική επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων. Στη συνέχεια αναφέρεται η μελέτη περίπτωσης στην Ελληνική αγορά. Ακόμη, αναλύονται τα όρια του ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά και οι προκλήσεις οι οποίες προκύπτουν. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της μελέτης περίπτωσης καθώς και της διπλωματικής εργασίας.
Keywords: Case study
Digital marketing
Social networks
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FragkosNikolaosMsc2022.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.