Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26191
Συγγραφέας: Beburidze, Sofiko
Τίτλος: Συμβολή και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στα πλαίσια της διοίκησης ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις φιλοξενίας.
Αλλοι τίτλοι: Human resource's contribution and management in a total quality management system in the hospitality industry.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Περίληψη: Στις μέρες μας, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν νέους τρόπους για την εμπόρευση των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών τους, όντας επικεντρωμένοι στην ποιότητα που τα διέπει από τη στιγμή που θα μπουν σε μια επιχείρηση ως μερικές προμήθειες ή ιδέες, μέχρι τη στιγμή που θα φτάσουν στα χέρια του πελάτη. Την πεποίθηση του “πάνω απ’ όλα η αποτελεσματική διαδικασία παραγωγής” την έχουν αποχωριστεί πολλοί επιχειρηματίες, δίνοντας τη θέση της στη φιλοσοφία της Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, την οποία και ενστερνίζονται πλέον οργανισμοί των περισσότερων χωρών του κόσμου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθούν, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, οι πρακτικές διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στην επιτυχή εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε επιχειρήσεις φιλοξενίας. Για την καλύτερη κατανόηση των πρακτικών αυτών, πρώτα ερευνήθηκαν ποιοι είναι οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας μιας κουλτούρας ολικής ποιότητας. Τα ευρήματα παρουσιάζονται συνοπτικά σε πίνακες, όπου ο κάθε παράγοντας ταξινομείται σε αντιστοίχιση με τους ερευνητές. Αυτή η μέθοδος διευκολύνει τον εντοπισμό των επιστημονικών άρθρων που σχετίζονται με τα συγκεκριμένα θέματα. Στη συνέχεια, ερευνώνται οι βέλτιστες πρακτικές της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού σε ένα περιβάλλον ολικής ποιότητας, οι οποίες πρακτικές παρουσιάζονται επίσης σε πίνακες. Σε τελικό επίπεδο, διερευνώνται ποιες από τις πρακτικές της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι πιο κρίσιμες στον τομέα της φιλοξενίας, πάντα στα πλαίσια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση βρέθηκε ότι οι στρατηγικές διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού που συμβάλλουν στην επιτυχή εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε επιχειρήσεις φιλοξενίας είναι η εκπαίδευση εργαζομένων, η συμμετοχή των εργαζομένων, η ομαδική εργασία, η επικοινωνία, η ενδυνάμωση εργαζομένων, η πρόσληψη και επιλογή προσωπικού, η αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων, η αποζημίωση, η διαχείριση ανταμοιβών και ο σχεδιασμός θέσεων εργασίας.
Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΔΑΔ
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
ΔΟΠ
Επιχειρήσεις φιλοξενίας
Υπηρεσίες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BeburidzeSofikoMsc2022.pdf792.07 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.