Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδριανοπούλου, Μόνικαel
dc.contributor.authorΒαρδακώστα, Γεωργίαel
dc.coverage.spatialΕλλάδαel
dc.coverage.temporal2021el
dc.date.accessioned2021-10-22T10:59:38Z-
dc.date.available2021-10-22T10:59:38Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25876-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται μια σύντομη αντιπαράθεση μεταξύ της εκμάθησης μουσικής μέσω σημειογραφίας και της εκμάθησης με τη χρήση μορφών άτυπης μάθησης. Η χρήση της σημειογραφίας (όχι μόνο της μουσικής) υφίσταται ήδη από αρχαιοτάτων χρόνων, συνυφασμένη με πολλαπλές μορφές χρήσεις και συνοδευόμενη από πολλαπλά πλεονεκτήματα, τόσο για τη γλώσσα, όσο και για τη μουσική. Από την άλλη, η εκμάθηση της μουσικής μέσω μορφών άτυπης μάθησης σχετίζεται κυρίως με την ακρόαση, την εκτέλεση, τον αυτοσχεδιασμό και τη σύνθεση και παρουσιάζει σημαντικά οφέλη για την ανάπτυξη του μουσικού ταλέντου και την καλλιέργεια της μουσικής αντίληψης. Ιδίως, όταν αυτή ξεκινήσει από όσο το δυνατό πιο νεαρή ηλικία, επιδρά καταλυτικά στην μουσική ανάπτυξη του ανθρώπου. Η ανάλυση, η επεξήγηση και η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση της σημειογραφίας και των άτυπων μορφών μάθησης σχετίζονται και με διάφορες γνωστές μουσικοπαιδαγωγικές απόψεις. Επομένως, η χρήση και των δύο πρακτικών καθίσταται σημαντική, αλλά εξίσου σημαντικός είναι και ο τρόπος καθώς και ο βαθμός στον οποίο θα εφαρμοστεί η κάθε μία ξεχωριστά.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectΆτυπη μάθησηel
dc.subjectΣημειογραφίαel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΕκμάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜουσικό αυτίel
dc.subjectακρόασηel
dc.subjectΣύνθεσηel
dc.subjectΑυτοσχεδιασμόςel
dc.subjectΕκτέλεσηel
dc.subjectΜουσικοπαιδαγωγικόςel
dc.subjectΔημοφιλής μουσικήel
dc.subjectΤυπικόςel
dc.subjectΚλασικήel
dc.subjectΗλικίαel
dc.subjectΤαλέντοel
dc.titleΗ χρήση της μουσικής σημειογραφίας έναντι της χρήσης μορφών άτυπης μάθησης κατά την εκμάθηση μουσικήςel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΚόνιαρη, Δήμητρα-
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (ΠΕ)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VardakostaGeorgiaPe2021.pdf689.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons