Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25809
Author: Παπαχατζή, Χάιδω
Title: Destination branding & marketing: η γη και η θάλασσα του μυθικού Ολύμπου.
Date Issued: 2021
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Σκοπός είναι η διερεύνηση της στρατηγικής μάρκετινγκ και προώθησης προορισμού που μπορεί να εφαρμοστεί στην περιοχή του Ολύμπου μέσα από την εξέταση της ικανοποίησης των τουριστών και την σχέση της με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών για τον προορισμό και την επίτευξη της πρόθεσης της εκ νέου επίσκεψης του προορισμού. Η ποσοτική έρευνα διεξήχθη με τη μέθοδο της δημοσκόπησης και τη χρήση ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε μέσω Google Forms. Στο δείγμα συμμετείχαν 147 Έλληνες και Κύπριοι και τα αποτελέσματα αναλύθηκαν μέσω SPSS. Η συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών της περιοχής του Ολύμπου επηρεάζεται από τα χαρακτηριστικά του ταξιδιωτικού προορισμού. Οι ταξιδιώτες σήμερα διαθέτουν αρκετή εμπειρία ταξιδιών και έχουν αυξημένες προσδοκίες και απαιτήσεις από τους τουριστικούς προορισμούς που επισκέπτονται. Η ικανοποίηση αυτή εξαρτάται τόσο από τις προσδοκίες που έχουν για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των περιοχών που επισκέπτονται. Υπάρχει σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των ταξιδιωτών με τις υποδομές, τη φιλοξενία και τη φύση σε σχέση με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών για τον ταξιδιωτικό προορισμό. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του ταξιδιωτικού προορισμού αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν την ικανοποίηση των ταξιδιωτών από τον ταξιδιωτικό προορισμό. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής μάρκετινγκ και σχεδιασμού της προώθησης της περιοχής του Ολύμπου ως ταξιδιωτικού προορισμού καλούνται να δώσουν έμφαση στις εμπειρίες και τις δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει ο ταξιδιώτης σε αυτούς τους τομείς όπως για παράδειγμα με τη χρήση διαφημιστικών σποτ και συνεργειών δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την ανάδειξη θαλάσσιων αθλητικών δραστηριοτήτων, της τοπικής κουζίνας, των φυσιολατρικών διαδρομών και της αναρρίχησης και ορειβασίας. Ο δημόσιος τομέας οφείλει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή και να προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην περιοχή για την βελτίωση των δημόσιων υποδομών. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις τουρισμού πρέπει να επενδύσουν σημαντικά κονδύλια στη βελτίωση των εγκαταστάσεων που προσφέρουν ώστε να προσελκύσουν υψηλότερου εισοδήματος ταξιδιώτες και να τους ωθήσουν στην εκ νέου επίσκεψη.
Keywords: Destination
Branding
Όλυμπος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapachatziChaidoMsc2021.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons