Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓουλετά, Ειρήνηel
dc.contributor.authorΚίνη, Φωτεινή-Όλγαel
dc.date.accessioned2021-09-14T09:36:22Z-
dc.date.available2021-09-14T09:36:22Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25779-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί αναλυτικά το νομοθετικό πλαίσιο που έχει θεσπιστεί στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το Διαπολιτισμικό Πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί στη διάρκεια των χρόνων και οι περιπτώσεις μαθητών που ανήκουν στη Δίγλωσση Εκπαίδευση και ταυτόχρονα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αλλά και ποιες διαδικασίες ακολουθούνται. Ακόμη, γίνεται πραγμάτωση για το ρόλο του εκπαιδευτικού στα συγκεκριμένα πλαίσια πέραν της γενικής εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό σύστημα. Η διερεύνηση του θέματος πραγματοποιείται μέσα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. Η εργασία μοιράζεται σε θεωρητικό και ερευνητικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται εκτενώς οι νόμοι και οι εκπαιδευτικές διαδικασίες στους τομείς της ειδικής αγωγής, της διαπολιτισμικής αγωγής, της δίγλωσσης εκπαίδευσης και ο συνδυασμός όλων των παραπάνω. Ερμηνεύονται οι σκοποί και αναλύονται οι νομοθετικές διατάξεις, οι διαδικασίες και οι περιπτώσεις μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα συγκεκριμένα εκπαιδευτικά πλαίσια όπως αυτά θεσπίζονται από τους νόμους διεθνών οργανισμών και κρατικών παραγόντων. Ως προς το ερευνητικό μέρος συγκρίνονται και σχολιάζονται οι τρόποι που διαχειρίζονται οι εκπαιδευτικοί, πως λειτουργούν και αν ανταποκρίνονται στα διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια, όπως και τις αντιλήψεις των δασκάλων προσχολικής εκπαίδευσης για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προερχόμενα από διαφορετικά πολιτιστικά περιβάλλοντα.el
dc.format.extent132el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΝομοθεσίαel
dc.subjectΕιδική Αγωγήel
dc.subjectΔιαπολιτισμική Αγωγήel
dc.subjectΔίγλωσση εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.titleΗ σχέση των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης με την ελληνική νομοθεσία στα πλαίσια της διαπολιτισμικής ειδικής αγωγήςel
dc.title.alternativeThe relationship of preschool teachers with greek legislation in intercultural special needs educationen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KiniFoteiniOlgaMsc2021.pdf813.38 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons