Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25737
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Βασίλογλου, Αναστασία | el |
dc.date.accessioned | 2021-08-25T08:19:47Z | - |
dc.date.available | 2021-08-25T08:19:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25737 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία είχε ως στόχο τη μελέτη των απόψεων και των διδακτικών επιλογών εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής για τη διδασκαλία του εμβαδού σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες βάση τριών διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της εργασίας, μελετήθηκαν οι απόψεις και οι προτιμήσεις 114 συνολικά εκπαιδευτικών (85 Γενικής και 29 Ειδικής Αγωγής) μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ποσοτικής έρευνας. Αναλύοντας τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών των δύο ειδικοτήτων αναδείχθηκαν ορισμένες ομοιότητες αλλά και διαφορές. Συνολικά, παρατηρήθηκε πως ανάλογα με την ύπαρξη μαθητών με Η.Ε.Α. στο μαθητικό δυναμικό της τάξης στην οποία απευθύνονται, οι εκπαιδευτικοί δίνουν διαφορετικές απαντήσεις προσαρμόζοντας τις διδακτικές τους επιλογές. Επιπλέον, αποδείχθηκε πως οι εκπαιδευτικοί τόσο της Γενικής όσο και της Ειδικής Αγωγής έκριναν ως καταλληλότερη και πιο αποτελεσματική τη διδασκαλία με βάση κιναισθητικές και οπτικοχωρικές δράσεις για τη διδασκαλία του εμβαδού στους μαθητές με Η.Ε.Α. Τέλος, τεκμηριώθηκε πως οι εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής έκριναν τη διδασκαλία με βάση τους τρεις τρόπους αναπαράστασης της γνώσης ως τη λιγότερο κατάλληλη μέθοδο διδασκαλίας του εμβαδού, ενώ οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής τη διδασκαλία με βάση τις προϋποτιθέμενες γνώσεις και τη διαισθητική μάθηση. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | CC0 1.0 Παγκόσμια | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | en |
dc.subject | Γεωμετρία | el |
dc.subject | Εμβαδό | el |
dc.subject | Ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής | el |
dc.title | Διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη διδασκαλία του εμβαδού σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VasiloglouAnastasiaMsc2021.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
VasiloglouAnastasiaMsc2021present.pdf | Παρουσίαση | 634.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License