Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδήμα, Γενοβέφαel
dc.contributor.authorΚλιάνη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2021-07-27T09:12:44Z-
dc.date.available2021-07-27T09:12:44Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25716-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤο ενδιαφέρον για τη διερεύνηση του ρόλου του εκπαιδευτή στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, αποτυπώνεται όλο και πιο έντονα τα τελευταία χρόνια. Σε αυτήν την κατεύθυνση του ερευνητικού προσανατολισμού, ο ρόλος του εκπαιδευτή κατέχει μία ξεχωριστή θέση στη διεθνή βιβλιογραφία. Αντίθετα, η ελληνική βιβλιογραφία είναι μάλλον περιορισμένη, οι οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές που συντελούνται τα τελευταία χρόνια στη χώρα έχουν επιπτώσεις και στο επάγγελμα του εκπαιδευτή/τριας αισθητικής. Στο συγκεκριμένο εγχείρημα διερευνάται το προφίλ του εκπαιδευτή, το οποίο κρίνεται σημαντικό γιατί είναι μη ρεαλιστικό να προσδοκούμε την παρακίνηση των εκπαιδευομένων στον χώρο της αισθητικής, εάν ο εκπαιδευτής τους, δε διαθέτει τα κατάλληλα ηγετικά χαρακτηριστικά για την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευομένων του. Ο εκπαιδευτής αντιλαμβανόμενος τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευομένων του, αποτελεί ένα από τα καθοριστικά πρότυπα έμπνευσης για την επαγγελματική τους πορεία. Η παρούσα εργασία δομείται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια επισκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τις μορφές ηγεσίας, τα κίνητρα και τη σχέση μεταξύ τους. Επίσης, επιχειρείται να αποσαφηνιστεί εννοιολογικά η εκπαίδευση των επαγγελματιών αισθητικών. Στο δεύτερο μέρος, περιγράφονται οι μεθοδολογικοί χειρισμοί που εφαρμόστηκαν για την εκπόνηση της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας και η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας. Ειδικότερα, αναφέρεται η επιλογή του δείγματος, η διάρθρωση των μέσων συλλογής δεδομένων και η διαδικασία συλλογής τους. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται διεξοδικά η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας σε αντιστοιχία με τους στόχους της και ακολουθεί η συζήτηση των ευρημάτων της έρευνας, με προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε στη συγγραφή και με το παράρτημά της συνοδευόμενο από το σώμα του ερωτηματολογίου.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠροφίλ εκπαιδευτήel
dc.subjectΕπαγγελματίας Αισθητικόςel
dc.subjectΚίνητρο-παρακίνησηel
dc.subjectΕκπαιδευόμενοι Αισθητικοίel
dc.titleΤο προφίλ του εκπαιδευτή- ηγέτη στον χώρο της εκπαίδευσης του επαγγελματία αισθητικού και η συμβολή του στην παρακίνηση των εκπαιδευόμενων των ΔΙΕΚel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KlianiFotiniMsc2021.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons