Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαρσάμης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2021-07-21T08:30:38Z-
dc.date.available2021-07-21T08:30:38Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25686-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας για εύρεση νέων τρόπων μάθησης στην ειδική αγωγή και η πρόοδος της τεχνολογίας έφεραν στο προσκήνιο την ενσώματη μάθηση. Η ενσώματη μάθηση αποτελεί μια σύγχρονη παιδαγωγική μέθοδο που στηρίζεται στις αρχές της ενσώματης νόησης και δίνει έμφαση στην εμπλοκή του σώματος στη μάθηση και την ανάπτυξη των μαθητών. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποτελεί μια στοχευμένη ανασκόπηση και έχει ως στόχο να διερευνήσει τη συμβολή της ενσώματης μάθησης με τη χρήση της τεχνολογίας στη γνωστική ανάπτυξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες. Συγκεκριμένα, εστιάζει στην επίδραση που πιθανόν να έχει η ενσώματη μάθηση τόσο στον γνωστικό τομέα ανάπτυξης των μαθητών όσο και στα κίνητρα. Οι έξι (6) μελέτες που περιλαμβάνονται σε αυτή τη στοχευμένη ανασκόπηση πληρούν τα κριτήρια ένταξης και αφορούν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που εφαρμόζουν την ενσώματη μάθηση με τη χρήση τεχνολογικών μέσων σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πράγματι υπάρχει θετική επίδραση των παρεμβάσεων στον γνωστικό τομέα και στις γνωστικές λειτουργίες των μαθητών. Επιπλέον, βρέθηκε ενίσχυση των κινήτρων τους και αύξηση της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παρόλα αυτά, η ετερογένεια των συμμετεχόντων αλλά και των εξαρτημένων μεταβλητών δεν επιτρέπει τη γενίκευση των αποτελεσμάτων.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΕνσώματη μάθησηel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΕιδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΓνωστική ανάπτυξηel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΣτοχευμένη ανασκόπησηel
dc.titleΗ συμβολή της ενσώματης μάθησης στη γνωστική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες με τη χρήση της τεχνολογίας-Μια στοχευμένη ανασκόπησηel
dc.title.alternativeThe contribution of embodied learning in the cognitive development of children with special educational needs or/and disabilities with the use of technology-A focused literature reviewen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadimitriouDimitraMsc2021.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons