Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25686
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Βαρσάμης, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Παπαδημητρίου, Δήμητρα | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-21T08:30:38Z | - |
dc.date.available | 2021-07-21T08:30:38Z | - |
dc.date.issued | 2021 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25686 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. | el |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας για εύρεση νέων τρόπων μάθησης στην ειδική αγωγή και η πρόοδος της τεχνολογίας έφεραν στο προσκήνιο την ενσώματη μάθηση. Η ενσώματη μάθηση αποτελεί μια σύγχρονη παιδαγωγική μέθοδο που στηρίζεται στις αρχές της ενσώματης νόησης και δίνει έμφαση στην εμπλοκή του σώματος στη μάθηση και την ανάπτυξη των μαθητών. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποτελεί μια στοχευμένη ανασκόπηση και έχει ως στόχο να διερευνήσει τη συμβολή της ενσώματης μάθησης με τη χρήση της τεχνολογίας στη γνωστική ανάπτυξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες. Συγκεκριμένα, εστιάζει στην επίδραση που πιθανόν να έχει η ενσώματη μάθηση τόσο στον γνωστικό τομέα ανάπτυξης των μαθητών όσο και στα κίνητρα. Οι έξι (6) μελέτες που περιλαμβάνονται σε αυτή τη στοχευμένη ανασκόπηση πληρούν τα κριτήρια ένταξης και αφορούν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που εφαρμόζουν την ενσώματη μάθηση με τη χρήση τεχνολογικών μέσων σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρίες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πράγματι υπάρχει θετική επίδραση των παρεμβάσεων στον γνωστικό τομέα και στις γνωστικές λειτουργίες των μαθητών. Επιπλέον, βρέθηκε ενίσχυση των κινήτρων τους και αύξηση της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παρόλα αυτά, η ετερογένεια των συμμετεχόντων αλλά και των εξαρτημένων μεταβλητών δεν επιτρέπει τη γενίκευση των αποτελεσμάτων. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | en |
dc.subject | Ενσώματη μάθηση | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.subject | Γνωστική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Κίνητρα | el |
dc.subject | Στοχευμένη ανασκόπηση | el |
dc.title | Η συμβολή της ενσώματης μάθησης στη γνωστική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες με τη χρήση της τεχνολογίας-Μια στοχευμένη ανασκόπηση | el |
dc.title.alternative | The contribution of embodied learning in the cognitive development of children with special educational needs or/and disabilities with the use of technology-A focused literature review | en |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PapadimitriouDimitraMsc2021.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License