Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδήμα, Γενοβέφαel
dc.contributor.authorΓρίβας, Κωνσταντίνος Χρήστοςel
dc.date.accessioned2021-07-05T12:47:08Z-
dc.date.available2021-07-05T12:47:08Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25629-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί σε θεωρητικό επίπεδο, αφού προηγηθεί μία συνοπτική παρουσίαση του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων αλλά και των βασικών φιλοσοφικών θεωριών μάθησής της, τη διεξοδική παρουσίαση και σύγκριση των χαρακτηριστικών δύο φαινομενικά εντελώς αντίθετων μαθησιακών θεωριών, αυτών της μετασχηματίζουσας μάθησης και του συμπεριφορισμού, ως προς τους βασικούς εκπαιδευτικούς πυλώνες της μάθησης, του εκπαιδευτή, του εκπαιδευόμενου και της διδασκαλίας. Απώτερος στόχος αυτής της σύγκρισης είναι καταστεί σαφής στο τέλος η ανάγκη συνδυασμού αυτών των δύο θεωριών από τον εκπαιδευτή ενηλίκων στη διδακτική πράξη, η οποία προκειμένου να είναι αποτελεσματική χρειάζεται να αξιοποιήσει στοιχεία τόσο της συντηρητικής και δασκαλοκεντρικής συμπεριφοριστικής θεωρίας όσο και της προοδευτικής και μαθητοκεντρικής μετασχηματίζουσας μάθησης. Με αφορμή την ανάγκη αυτή, ακολουθεί η παρουσίαση μίας εμπειρικής έρευνας που επιχειρεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα σχετικά με το ποια ακριβώς είναι η κλίση των εκπαιδευτών ενηλίκων ως προς τις δύο θεωρίες βάσει των παραπάνω εκπαιδευτικών πυλώνων. Το δείγμα αποτελείται από 13 εκπαιδευτές ενηλίκων που επιλέχθηκαν βάσει της σκόπιμης δειγματοληψίας κριτηρίου, στους οποίους χρησιμοποιήθηκε το ερευνητικό εργαλείο της ημιδομημένης ποιοτικής συνέντευξης. Η μέθοδος ανάλυσης των αποτελεσμάτων είναι η θεματική ανάλυση βάσει της οποίας οι απαντήσεις των εκπαιδευτών κατηγοριοποιήθηκαν σε τέσσερις θεματικούς άξονες οι οποίοι ταυτίζονται με τους εκπαιδευτικούς πυλώνες.el
dc.format.extent192el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΜετασχηματίζουσα μάθησηel
dc.subjectΣυμπεριφορισμόςel
dc.subjectΕκπαιδευτήςel
dc.subjectΕκπαιδευόμενοςel
dc.titleΗ Μετασχηματίζουσα μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων και η σύγκρισή της με τη συμπεριφοριστική θεωρίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GrivasKonstantinosChristosMsc2021.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons