Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25597
Συγγραφέας: Παράσχου, Δήμητρα
Τίτλος: Διαχείριση συγκρούσεων και επαγγελματική ικανοποίηση εργαζομένων στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Επόπτης Καθηγητής: Κάτου, Αναστασία
Περίληψη: Η Διαχείριση Συγκρούσεων αποτελεί ένα τομέα της σύγχρονης επιστήμης της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων που ασχολείται με την αποτελεσματική επίλυση ή ακόμη και την πρόληψη συγκρούσεων που ενδεχομένως να εμφανιστούν στον εργασιακό χώρο. Λόγω της πολυπλοκότητας που χαρακτηρίζει το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, οι παράγοντες που μπορούν να οδηγήσουν σε συγκρούσεις είναι πολλές, ενώ επίσης οι προσεγγίσεις που μπορεί να ακολουθήσει ένας εργαζόμενος για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών δύνανται να είναι ανταγωνιστικής ή μη ανταγωνιστικής φύσης. Μέσα σε αυτό το περίπλοκο εργασιακό περιβάλλον, οι διοικήσεις των οργανισμών αναγνωρίζουν το ρόλο που έχει η ικανοποίηση των εργαζομένων στην τόνωση της παραγωγικότητας αυτών στη θέση εργασίας τους και στην προώθηση της αποδοτικότητας όλου του οργανισμού. Στόχος της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση της σχέσης που υπάρχει μεταξύ της διαχείρισης συγκρούσεων και της εργασιακής ικανοποίησης σε ένα περίπλοκο εργασιακό περιβάλλον, όπως αυτό των μηχανισμών υποδοχής και φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών που λειτουργούν σήμερα σε πολυάριθμα σημεία της χώρας στα πλαίσια αντιμετώπισης των έντονων μεταναστευτικών ροών που δέχθηκε η Ελλάδα κατά τα πρόσφατα έτη. Το εν λόγω εργασιακό περιβάλλον θεωρείται περίπλοκο για πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων η υποχρεωτική συνεργασία εργαζομένων διαφορετικών φορέων αλλά και διαφορετικών εθνικοτήτων και κουλτούρας, παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση διαφωνιών και ενδεχομένως συγκρούσεων. Προκειμένου να διερευνηθούν τα παραπάνω, η πρωτογενής ποσοτική έρευνα που έλαβε χώρα σε δείγμα 116 εργαζομένων καταλήγει ότι η υιοθέτηση λιγότερο ανταγωνιστικών προσεγγίσεων διαχείρισης των συγκρούσεων οδηγεί σε υψηλότερο επίπεδο εργασιακής ικανοποίησης.
Λέξεις Κλειδιά: Διαχείριση συγκρούσεων
Επαγγελματική ικανοποίηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ParaschouDimitraMsc2021.pdf2.7 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons