Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25596
Author: Ρούσος, Αθανάσιος
Title: Ικανοποίηση ευπαθών κοινωνικών ομάδων στο πλαίσιο ενός πρωτοβάθμιου οργανισμού υγείας. Το παράδειγμα των Γιατρών του Κόσμου
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τη θεματική, που αφορά την ικανοποίηση των ασθενών που είναι δέκτες των υγειονομικών υπηρεσιών, σε ένα πρωτοβάθμιο μη κερδοσκοπικό σωματείο. Η επιστημονική προσέγγιση στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, η οποία εστιάζει στην ικανοποίηση των ασθενών, κρίνεται απολύτως αναγκαία η εξασφάλιση της παροχής υπηρεσιών μέσω ενός ολιστικού πλαισίου. Κάνοντας αναφορά στην έννοια σχετικά την ικανοποίηση ή μη των ασθενών, η πρώτη σκέψη συνήθως πηγαίνει στα παράπονα, τα οποία προκύπτουν από τους εξωτερικούς πελάτες, δηλαδή τους ασθενείς. Επομένως το ζητούμενο για πολλούς επαγγελματίες υγείας είναι πως θα μειώσουν ή θα περιορίσουν τη συχνότητα των παραπόνων και πως θα αποκρίνονται σε αυτά τη στιγμή που λαμβάνουν χώρα μειώνοντας στιγμιαία τη δυσαρέσκεια του ασθενούς.
Keywords: Οργανισμός υγείας
Ικανοποίηση ασθενών
Δυσαρέσκεια
Μέτρηση ικανοποίησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RousosAthanasiosMsc2019.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.