Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΡούσος, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2021-06-24T07:23:52Z-
dc.date.available2021-06-24T07:23:52Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25596-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τη θεματική, που αφορά την ικανοποίηση των ασθενών που είναι δέκτες των υγειονομικών υπηρεσιών, σε ένα πρωτοβάθμιο μη κερδοσκοπικό σωματείο. Η επιστημονική προσέγγιση στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, η οποία εστιάζει στην ικανοποίηση των ασθενών, κρίνεται απολύτως αναγκαία η εξασφάλιση της παροχής υπηρεσιών μέσω ενός ολιστικού πλαισίου. Κάνοντας αναφορά στην έννοια σχετικά την ικανοποίηση ή μη των ασθενών, η πρώτη σκέψη συνήθως πηγαίνει στα παράπονα, τα οποία προκύπτουν από τους εξωτερικούς πελάτες, δηλαδή τους ασθενείς. Επομένως το ζητούμενο για πολλούς επαγγελματίες υγείας είναι πως θα μειώσουν ή θα περιορίσουν τη συχνότητα των παραπόνων και πως θα αποκρίνονται σε αυτά τη στιγμή που λαμβάνουν χώρα μειώνοντας στιγμιαία τη δυσαρέσκεια του ασθενούς.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΟργανισμός υγείαςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΔυσαρέσκειαel
dc.subjectΜέτρηση ικανοποίησηςel
dc.titleΙκανοποίηση ευπαθών κοινωνικών ομάδων στο πλαίσιο ενός πρωτοβάθμιου οργανισμού υγείας. Το παράδειγμα των Γιατρών του Κόσμουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RousosAthanasiosMsc2019.pdf3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.