Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25294
Τίτλος: Εκπαιδευτική ανισότητα: οριοθέτηση και προσπάθειες θεωρητικής προσέγγισής της
Συγγραφείς: Κυρίδης, Αργύρης Γ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Εκδότης: Κυριακίδης
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25294
ISBN: 9789606020155
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (Ν. 4672/2020, αρθρ. 4, παρ. 2).
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Το_σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word270.03 kBMicrosoft Word XMLΠροβολή/Ανοιγμα
Το_σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή epub193.97 kBEPUBΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons