Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25294
Τίτλος: | Εκπαιδευτική ανισότητα: οριοθέτηση και προσπάθειες θεωρητικής προσέγγισής της |
Συγγραφείς: | Κυρίδης, Αργύρης Γ. |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2015 |
Εκδότης: | Κυριακίδης |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25294 |
ISBN: | 9789606020155 |
Δικαιώματα: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (Ν. 4672/2020, αρθρ. 4, παρ. 2). Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Το_σύγγραμμα_σε_word.docx | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word | 270.03 kB | Microsoft Word XML | Προβολή/Ανοιγμα |
Το_σύγγραμμα_σε_epub.epub | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή epub | 193.97 kB | EPUB | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons