Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΓεωργιάδου, Νικολέτταel
dc.date.accessioned2021-04-01T10:13:22Z-
dc.date.available2021-04-01T10:13:22Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25283-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν καθημερινότητα για ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού καθώς χρησιμοποιούνται από τους χρήστες για παραπάνω από ένα σκοπούς. Η ραγδαία αύξηση της δημοτικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, τα έχει οδηγήσει στο να έχουν μεγάλη ικανότητα να επηρεάζουν και την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών τους ,αυτό συμβαίνει, διότι η εφευρετικότητα που εντοπίζεται μέσα στις συγκριμένες πλατφόρμες δημιουργεί ένα τεράστιο πλέγμα κοινωνικής δικτύωσης που ευνοεί τη μετάδοση διαφημίσεων. Οι διαφημιστικές εταιρείες παρατηρώντας τις εξελίξεις που αφορούν την απήχηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους πολίτες ,έστρεψαν μεγάλο μέρος από τις καμπάνιες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή η άμεση επαφή του προϊόντος με τον καταναλωτή οδηγεί πολλές φορές στη δημιουργία ευνοϊκού κλίματος για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Όλα τα παραπάνω αποτέλεσαν το κίνητρο πραγματοποίησης της συγκεκριμένης έρευνας η οποία αποσκοπεί στο να διερευνήσει τη στάση του χρήστη απέναντι στη διαφήμιση στο Facebook .Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα με συλλογή δεδομένων ,με τη μορφή ερωτηματολογίου σε δείγμα 210 ατόμων . Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η «Στάση του χρήστη απέναντι στη διαφήμιση στο Facebook» επηρεάζεται θετικά από την « Ένταση χρήσης του Facebook».el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subjectΔιαφήμιση στο Facebookel
dc.subjectΣτάση χρήστηel
dc.subjectEπιρροήel
dc.titleΗ διαφήμιση στο facebook και η επιρροή της στον χρήστηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiadouNikolettaMsc2021.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.