Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25240
Author: Τσιφτσάκης, Νικόλαος
Title: Η επίδραση του COVID-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Date Issued: 2021
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Abstract: Ο σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο ο κοροναϊός επηρεάζει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πανδημία υπήρξε η πηγή αλλαγών στο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον σε όλο τον κόσμο από τις αρχές του 2020. Οι επιπτώσεις στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σχεδόν άγνωστες, επομένως αυτή η έρευνα είναι βαρύνουσας σημασίας. Ο στόχος αυτής της μελέτης είναι να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις σχετικά με το πώς οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και ειδικότερα στην Ελλάδα ανταποκρίνονται στην πανδημία. Ακολουθώντας μια ποιοτική ερευνητική μέθοδο, η μελέτη θα διερευνήσει και θα πραγματοποιήσει μια βαθύτερη κατανόηση της εμπειρίας των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω της ανάλυσης δεδομένων.
Keywords: Κοροναϊός
Ελλάδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά
Πανδημία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiftsakisNikolaosMsc2021.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.