Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΧαλβατζής, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2021-03-09T09:58:14Z-
dc.date.available2021-03-09T09:58:14Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25209-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η ραγδαία εξέλιξη του διαδικτύου και η ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και άλλαξε τα δεδομένα στον τουρισμό που επικρατούσαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Για την ακρίβεια, ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αφιερώνουν χρόνο, προκειμένου να αναφέρουν τις προσωπικές τους εμπειρίες στις διάφορες ιστοσελίδες αξιολόγησης, όπως είναι η “Booking” και η “Tripadvisor”, σχολιάζοντας είτε θετικά, είτε αρνητικά, γεγονότα και καταστάσεις, επισημαίνοντας τα στοιχεία που τους τράβηξαν το ενδιαφέρον. Παράλληλα, εξίσου πολλοί είναι εκείνοι που εμπιστεύονται τα σχόλια και τις κριτικές των άλλων τουριστών, προκειμένου να κάνουν τις επιλογές τους για το κατάλυμα ή τις δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η φωνή του καταναλωτή – ταξιδιώτη να αποκτά μεγάλη βαρύτητα, καθώς οι σύγχρονοι ταξιδιώτες λαμβάνουν σοβαρά υπόψη πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο και έπειτα κάνουν τις επιλογές τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των σχολίων των επισκεπτών των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων της παραθαλάσσιας περιοχής της Χαλκιδικής στην Ελλάδα μέσα από τον διαδικτυακό ιστότοπο Tripadvisor. Αξιοποιείται η «φωνή» του καταναλωτή, προκειμένου να αξιολογηθεί ο βαθμός στον οποίο οι παροχές και οι υπηρεσίες των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλουν στην ικανοποίηση των ταξιδιωτών. Συγκεκριμένα, αξιολογούνται οι παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση των επισκεπτών των πολυτελών ξενοδοχείων, με κριτήριο την ικανοποίησή τους και την επιλογή της ξενοδοχειακής μονάδας για μελλοντική τους διαμονή. Για την συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκαν τυχαία σχόλια των 5 αστέρων ξενοδοχειακών μονάδων της παραθαλάσσιας περιοχής της Χαλκιδικής μέσω του ιστότοπου Tripadvisor, το χρονικό διάστημα των μηνών Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου του έτους 2019. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, αναλύθηκαν σύμφωνα με τη μέθοδο της κωδικοποίησης λέξεων και την κατηγοριοποίησή τους σε πίνακες για την έκβαση αποτελεσμάτων και την απάντηση των ερωτημάτων της έρευνας. Συνεπώς, αποτελέσματα έδειξαν ότι οι παράγοντες που επιδρούν στην ικανοποίηση των επισκεπτών στα πολυτελή ξενοδοχεία βασίζονται σε 5 βασικούς άξονες, το προσωπικό των ξενοδοχειακών μονάδων, το φαγητό, τις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων, το δωμάτιο και την τοποθεσία του ξενοδοχείου.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΙκανοποίηση του πελάτηel
dc.subjectΠολυτελείς Ξενοδοχειακες Μονάδεςel
dc.subjectΔιαδικτυακός Ιστότοπος Tripadvisorel
dc.subjectΣχόλιαel
dc.titleΜελέτη και αξιοποίηση της ''φωνής του πελάτη'' στις πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες της Χαλκιδικής μέσα από την ανάλυση των σχολίων των επισκεπτών στην διαδικτυακή ιστοσελίδα Tripadvisorel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChalvatzisPanagiotisMsc2021.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.