Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΚαρατσιώρη, Μαριάνθηel
dc.contributor.authorΠαππά, Ευαγγελία-
dc.date.accessioned2021-01-13T08:28:15Z-
dc.date.available2021-01-13T08:28:15Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24918-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση του e-learning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πριν και μετά την εξάπλωση του Κορωνοϊού (Covid-19). Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στη θέση του e-learning στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα καθώς και στην εμπειρία των καθηγητών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με το e-learning πριν αλλά και μετά την εξάπλωση του Κορωνοϊού. Ακόμη, δίνεται έμφαση στις ιδιαίτερες προκλήσεις που οι καθηγητές κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια του Κορωνοϊού και την ξαφνική στροφή στο e-learning. Επιπλέον, διερευνάται η γνώμη των καθηγητών για το e-learning πριν τον Κορωνοϊό αλλά και το πως αυτή διαμορφώθηκε μετά την εμπειρία/ έκθεσή τους στο e-learning μετά την εμφάνιση του Κορωνοϊού. Προκειμένου να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα, χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία ποσοτικής συλλογής δεδομένων, δηλαδή ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά και συμπληρώθηκε από καθηγητές Τριτοβάθμιας Eκπαίδευσης στην Ελλάδα και τη Γαλλία. Τα ευρήματα της έρευνας κατέδειξαν ότι υπήρξε θετική αλλαγή σε σχέση με το e-learning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μετά την εμφάνιση του Κορωνοϊού ενισχύοντας τη θέση του μέσα στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Παράλληλα, φάνηκε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών απέκτησε περισσότερη εμπειρία στο e-learning και προσπάθησε να ανταπεξέλθει στις νέες προκλήσεις που αναδύθηκαν, ενώ ενισχύθηκε και η θετική στάση των καθηγητών απέναντι στο e-learning μετά την εκτεταμένη χρήση του. Επιπλέον, λόγω της εμφάνισης του Κορωνοϊού, παρατηρήθηκαν σημαντικές διαφορές στη στάση των καθηγητών απέναντι στο e-learning ανά χώρα και ανά γνωστικό αντικείμενο.el
dc.format.extent279el
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectE-learningen
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΚορωνοϊός / covid-19el
dc.subjectΠριν την εξάπλωση του κορωνοϊού (covid-19)el
dc.subjectΜετά την εξάπλωση του κορωνοϊού (covid-19)el
dc.subjectΑνώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματαel
dc.subjectΘέση του e-learningel
dc.subjectΕμπειρία των καθηγητώνel
dc.subjectΝέες προκλήσειςel
dc.subjectΆποψη των καθηγητώνel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectΓαλλίαel
dc.titleΤο e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πριν και μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού- covid-19el
dc.title.alternativeE-learning in higher education before and after the coronavirus- covid-19 outbreakel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PappaEuangeliaMsc2020.pdf7.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons