Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24918
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Φαχαντίδης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.advisor | Καρατσιώρη, Μαριάνθη | el |
dc.contributor.author | Παππά, Ευαγγελία | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T08:28:15Z | - |
dc.date.available | 2021-01-13T08:28:15Z | - |
dc.date.issued | 2020 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24918 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση του e-learning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πριν και μετά την εξάπλωση του Κορωνοϊού (Covid-19). Πιο συγκεκριμένα, εστιάζει στη θέση του e-learning στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα καθώς και στην εμπειρία των καθηγητών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με το e-learning πριν αλλά και μετά την εξάπλωση του Κορωνοϊού. Ακόμη, δίνεται έμφαση στις ιδιαίτερες προκλήσεις που οι καθηγητές κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια του Κορωνοϊού και την ξαφνική στροφή στο e-learning. Επιπλέον, διερευνάται η γνώμη των καθηγητών για το e-learning πριν τον Κορωνοϊό αλλά και το πως αυτή διαμορφώθηκε μετά την εμπειρία/ έκθεσή τους στο e-learning μετά την εμφάνιση του Κορωνοϊού. Προκειμένου να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα, χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία ποσοτικής συλλογής δεδομένων, δηλαδή ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά και συμπληρώθηκε από καθηγητές Τριτοβάθμιας Eκπαίδευσης στην Ελλάδα και τη Γαλλία. Τα ευρήματα της έρευνας κατέδειξαν ότι υπήρξε θετική αλλαγή σε σχέση με το e-learning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μετά την εμφάνιση του Κορωνοϊού ενισχύοντας τη θέση του μέσα στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Παράλληλα, φάνηκε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών απέκτησε περισσότερη εμπειρία στο e-learning και προσπάθησε να ανταπεξέλθει στις νέες προκλήσεις που αναδύθηκαν, ενώ ενισχύθηκε και η θετική στάση των καθηγητών απέναντι στο e-learning μετά την εκτεταμένη χρήση του. Επιπλέον, λόγω της εμφάνισης του Κορωνοϊού, παρατηρήθηκαν σημαντικές διαφορές στη στάση των καθηγητών απέναντι στο e-learning ανά χώρα και ανά γνωστικό αντικείμενο. | el |
dc.format.extent | 279 | el |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | en |
dc.subject | E-learning | en |
dc.subject | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Κορωνοϊός / covid-19 | el |
dc.subject | Πριν την εξάπλωση του κορωνοϊού (covid-19) | el |
dc.subject | Μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού (covid-19) | el |
dc.subject | Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα | el |
dc.subject | Θέση του e-learning | el |
dc.subject | Εμπειρία των καθηγητών | el |
dc.subject | Νέες προκλήσεις | el |
dc.subject | Άποψη των καθηγητών | el |
dc.subject | Ελλάδα | el |
dc.subject | Γαλλία | el |
dc.title | Το e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πριν και μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού- covid-19 | el |
dc.title.alternative | E-learning in higher education before and after the coronavirus- covid-19 outbreak | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PappaEuangeliaMsc2020.pdf | 7.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License