Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24439
Συγγραφέας: Μπουλούμπαση, Ουρανία
Τίτλος: Η μουσικοθεραπεία ως μορφή παρέμβασης στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών εντός του φάσματος του αυτισμού
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Επόπτης Καθηγητής: Ψαλτοπούλου, Ντόρα
Περίληψη: Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας έγκειται στη μελέτη της Μουσικοθεραπείας ως μορφής παρέμβασης στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών εντός του φάσματος του αυτισμού. Οι κοινωνικές δεξιότητες κατέχουν πολύ σημαντικό ρόλο στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, καθορίζοντας την κοινωνική τους ικανότητα και αποτελεσματικότητα, και κατ’ επέκταση την κοινωνική τους συμμετοχή. Τα παιδιά που βρίσκονται εντός του φάσματος του αυτισμού τείνουν να αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην κατάκτηση και εφαρμογή των κοινωνικών δεξιοτήτων, γεγονός το οποίο επιδρά τόσο στην προσωπική όσο και στην κοινωνική τους ζωή. Με τη μέθοδο της συνθετικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης, αναδείχθηκε η αποτελεσματικότητα της Μουσικοθεραπείας στην προαγωγή της κοινωνικής ικανότητας και αποτελεσματικότητας των παιδιών με αυτισμό, μέσω της καλλιέργειας των κοινωνικών τους δεξιοτήτων. Τα αποτελέσματα συζητώνται στη βάση της κοινωνικής ανισότητας, της μουσικής αντίληψης και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των παιδιών με αυτισμό, της φύσης της μουσικής και του περιβάλλοντος της Μουσικοθεραπείας.
Λέξεις Κλειδιά: Αυτισμός
Κοινωνικές δεξιότητες
Μουσικοθεραπεία
Κοινωνική συμμετοχή
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BouloumpasiOuraniaMsc2020.pdf792.04 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons