Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24351
Author: Κυρμίζογλου, Ιωάννης
Title: Έρευνα μάρκετινγκ σε ιδιωτικό κτηνιατρείο για τον προσδιορισμό της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης που νιώθουν οι πελάτες του
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Τα τελευταία χρόνια η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει εισέλθει δυναμικά (και κυρίως στο εξωτερικό) στον κλάδο των κτηνιατρικών υπηρεσιών. Όπως όλες οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, έτσι και τα κτηνιατρεία μπορούν να εφαρμόσουν στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ που θα συμβάλλουν στη μακροχρόνια ευημερία τους. Οι Έλληνες κτηνίατροι που είναι ιδιοκτήτες κτηνιατρείων, παρόλο που υπολείπονται σε πανεπιστημιακές γνώσεις διοίκησης επιχειρήσεων έχουν αναγνωρίσει αυτήν την τάση, δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την επιστήμη του μάρκετινγκ και σιγά σιγά υιοθετούν και υλοποιούν πρακτικές του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις τους. Ωστόσο, επειδή η παγκόσμια επιστημονική βιβλιογραφία γύρω από το μάρκετινγκ στα κτηνιατρεία είναι περιορισμένη δημιουργείται αυτόματα η ανάγκη διεξαγωγής περαιτέρω ερευνών οι οποίες θα δημιουργήσουν τις βάσεις και το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο υλοποιείται η βέλτιστη εφαρμογή του μάρκετινγκ στις κτηνιατρικές επιχειρήσεις. Μία τέτοια έρευνα είναι και η παρούσα η οποία διεξάγεται σε συγκεκριμένο ιδιωτικό κτηνιατρείο το οποίο εφαρμόζει επιμέρους τακτικές μάρκετινγκ και σκοπό έχει την αναγνώριση του επιπέδου της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του έτσι όπως τις αντιλαμβάνονται οι πελάτες του, του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών του καθώς και των μελλοντικών τους προθέσεων και παράλληλα την ανάπτυξη ενός αξιόπιστου ερευνητικού μοντέλου το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί γενικότερα σε αντίστοιχες επιχειρήσεις και να αξιολογεί τα παραπάνω στοιχεία. Η μελέτη αυτή στηρίχτηκε στην έρευνα μέσω ερωτηματολογίων, τα οποία διατέθηκαν στους πελάτες του συγκεκριμένου κτηνιατρείου για συνολικό διάστημα δυο μηνών (Ιούνιος 2020 έως Αύγουστος 2020). Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων της έρευνας έγινε με το λογισμικό πακέτο SPSS-IBM version 23, η οποία οδήγησε σε μία ξεκάθαρη εικόνα αναφορικά με τις συσχετίσεις του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών με την αντιληπτή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και με τις μελλοντικές προθέσεις τους. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι πολύ ενδιαφέροντα και θέτουν τις βάσεις για περαιτέρω έρευνα. Ελπίζουμε η συγκεκριμένη εργασία να συμβάλλει στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ στο κτηνιατρικό επάγγελμα και να βελτιώσει και να ενισχύσει το επάγγελμα του κτηνιάτρου αλλά και τα κτηνιατρεία.
Keywords: Μάρκετινγκ υπηρεσιών
Κτηνιατρικές υπηρεσίες
Κτηνιατρείο
Ποιότητα υπηρεσιών
Ικανοποίηση πελατών
SERVPERF
ACSI
Μελλοντικές προθέσεις πελατών
Αφοσίωση πελατών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyrmizoglouIoannisMsc2020.pdfΔιπλωματική εργασία4.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons