Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΜιχαήλ, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2020-10-09T08:41:48Z-
dc.date.available2020-10-09T08:41:48Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24335-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ χρήση των λογισμικών αναγνώρισης των εκφράσεων του προσώπου είναι ολοένα και συχνότερη και ενσωματώνεται σε περισσότερους τομείς με στόχο τη διευκόλυνση ορισμένων διαδικασιών. Ως τεχνολογία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και στη διοίκηση των επιχειρήσεων ως ένα εύχρηστο εργαλείο, τόσο κατά τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ, όσο και για την ίδια την ουσία της διοίκησης και της στελέχωσης μίας εταιρίας. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη χρήση του λογισμικού αναγνώρισης των εκφράσεων του προσώπου “Face Reader”. Συγκεκριμένα, επιλέχθηκαν 229 φωτογραφίες διευθυνόντων συμβούλων μεγάλων εταιριών και επιχειρήθηκε να διερευνηθεί ποια συναισθήματα αποτυπώνονται στις επίσημες φωτογραφίες τους. Η επιλογή των εταιριών του δείγματος έγινε από την κατάταξη των 500 μεγαλύτερων εταιρειών της Αμερικής που δημοσιεύει το περιοδικό “Fortune” . Στη συνέχεια, τα δεδομένα επεξεργάστηκαν στατιστικώς ούτως ώστε να διερευνηθεί συνολικά η συχνότητα εμφάνισης των επιλεχθέντων συναισθημάτων. Με μεγαλύτερη συχνότητα εντοπίστηκε το συναίσθημα της χαράς, ενώ υψηλές ήταν οι βαθμολογίες όσον αφορά το σθένος και τη διέγερση των συναισθημάτων. Τα δεδομένα αυτά είναι χρήσιμα γιατί οι διευθύνοντες σύμβουλοι αποτελούν τον αντικατοπτρισμό της εικόνας της εταιρίας και έτσι μπορεί κανείς να κατανοήσει την εικόνα που επικοινωνεί κάθε εταιρία.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectΑναγνώριση Συναισθημάτωνel
dc.subjectΛογισμικό Αναγνώρισης Εκφράσεων του Προσώπουel
dc.subjectFace Readeren
dc.subjectΔιευθύνοντες Σύμβουλοιel
dc.titleΗ εικόνα των διευθυνόντων συμβούλων των μεγαλύτερων εταιρειών των Η.Π.Α.: μία μελέτη με τη χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MichailGeorgiosMsc2020.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons