Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24332
Author: Μαστρογιάννης, Γεώργιος
Title: Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών σε Ιδιωτικά γυμναστήρια της Θεσσαλονίκης
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Abstract: Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της αντίληψης της ποιότητας των υπηρεσιών των ιδιωτικών γυμναστηρίων της Θεσσαλονίκης από τους χρήστες των υπηρεσιών αυτών. Η αντίληψη της ποιότητας των υπηρεσιών των ιδιωτικών γυμναστηρίων διερευνήθηκε με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών, όπως φύλο, ηλικία, τόπος διαμονής κλπ., καθώς και με βάση κάποιες παραμέτρους που αφορούν την χρήση των υπηρεσιών αυτών, όπως είναι η επισκεψιμότητα στο γυμναστήριο και ο τρόπος προπόνησης που ακολουθούν. ΜΕΘΟΔΟΣ: Για τους σκοπούς της εργασίας, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, γραμμένο στην ελληνική γλώσσα και ελεγμένο για τις ψυχομετρικές του ιδιότητες, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών των ιδιωτικών γυμναστηρίων των Τρικάλων (Πατρώνη, 2003). Το ερωτηματολόγιο αυτό διανεμήθηκε διαδικτυακά και τα αποτελέσματά του υπέστησαν τόσο περιγραφική, όσο και επαγωγική στατιστική ανάλυση με το πρόγραμμα SPSS 22.0 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Στην έρευνα ανταποκρίθηκαν 248 υποκείμενα, που καλύπτουν όλο το εύρος των δημογραφικών χαρακτηριστικών της έρευνας. Η ανάλυση των απαντήσεών τους έδειξε ότι δεν υπάρχουν διαφορές στην αντίληψη της ποιότητας ανάλογα με το φύλο, τον τόπο διαμονής και το επίπεδο εκπαίδευσης των χρηστών των υπηρεσιών αυτών. Αντιθέτως, στατιστικά σημαντικές διαφορές στην αντίληψη της ποιότητας παρατηρήθηκαν μεταξύ των δύο ηλικιακών ομάδων άνω και κάτω των 35 ετών. Επίσης, διαφορές παρατηρήθηκαν και αναλογικά με την οικογενειακή κατάσταση, το επάγγελμα, τα συνολικά χρόνια άσκησης, τον τρόπο προπόνησης και, κυρίως, τη συχνότητα προπόνησης. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα από τις διοικήσεις των ιδιωτικών γυμναστηρίων της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να γίνει η κατάλληλη εκτίμηση των προβλημάτων που υπάρχουν και η καλύτερη αντιμετώπισή τους, καθώς επίσης και η στόχευση στις ομάδες που θεωρούν ότι λαμβάνουν χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών. Με τις κατάλληλες παρεμβάσεις, είναι δυνατό να βελτιωθεί η αντίληψη της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν από τους πελάτες των εν λόγω επιχειρήσεων. Περαιτέρω έρευνα μπορεί να διεξαχθεί, με σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αντιλαμβανόμενης και προσδοκώμενης ποιότητας των υπηρεσιών από τους ασκούμενους, καθώς και η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας των υπηρεσιών, την ικανοποίηση των πελατών και την ψυχολογική δέσμευσή τους προς το γυμναστήριο στο οποίο έχουν συνδρομή, οι οποίες έχουν άμεση σχέση με την κερδοφορία των επιχειρήσεων αυτών.
Keywords: Ποιότητα υπηρεσιών
Ιδιωτικά γυμναστήρια Θεσσαλονίκης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MastrogiannisGeorgiosMsc2020.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons