Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24256
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Βαλκάνος, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Σαμολαδά, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2020-09-28T07:56:14Z | - |
dc.date.available | 2020-09-28T07:56:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24256 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020. | el |
dc.description.abstract | Με δεδομένα τα αυξημένα καθήκοντα των σύγχρονων διευθυντών των νηπιαγωγείων, που καλούνται να μεριμνήσουν σε ζητήματα διοικητικής και οργανωσιακής φύσεως των νηπιαγωγείων που υπηρετούν, σήμερα καλούνται να διαχειριστούν και ένα δυσμενές φαινόμενο. Πρόκειται για τις ενδοσχολικές συγκρούσεις, οι οποίες είναι συχνές μεταξύ των εκπαιδευτικών, αλλά και αυτών με τους διευθυντές τους ίδιους. Το φαινόμενο αυτό λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις, ενώ αποτελεί βασικό κίνδυνο και εμπόδιο της αποτελεσματικής λειτουργίας των σχολείων. Βιβλιογραφικά, μάλιστα, αναφέρεται ότι οι σύγχρονοι διευθυντές των νηπιαγωγείων χρήζουν επιμορφωτικής στήριξης σε ζητήματα διαχείρισης των συγκρούσεων εντός του σχολικού οργανισμού, καταγράφοντας τις ελλείψεις τους σε δεξιότητες και ανάλογα κατάλληλα προσόντα για την εξάλειψη και αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού. Στα πλαίσια αυτά, διεξήχθη ποιοτική έρευνα, με τη βοήθεια της συνέντευξης, σε 14 διευθυντές νηπιαγωγείων. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα που ώθησαν στη δημιουργία αυτοσχέδιου ερωτηματολογίου/οδηγού της συνέντευξης αφορούν στις συνθήκες των συγκρούσεων, τις συνέπειες αυτών και στο ρόλο του διευθυντή για την αντιμετώπισή τους. Από την περιγραφική ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων/απαντήσεων των διευθυντών, λοιπόν, διαπιστώθηκε ότι οι σύγχρονοι διευθυντές αν και δεν έχουν επιμορφωτικές ανάγκες, ωστόσο διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συγκρούσεις, όπως αναφέρουν από τις τεχνικές που χρησιμοποιούν και βιβλιογραφικά αυτές κρίνονται ως αποτελεσματικές για τα σχολεία. | el |
dc.format.extent | 163 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Συγκρούσεις | el |
dc.subject | Διοίκηση | el |
dc.title | Διαχείριση συγκρούσεων και απόψεις των διευθυντών για τις εργασιακές συγκρούσεις | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SamoladaEleniMsc2020.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.