Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24229
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καβζαλίδου, Λαμπρινή | el |
dc.date.accessioned | 2020-09-11T12:44:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-11T12:44:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24229 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθούν μέσα από τις στάσεις και την εμπειρία του εκπαιδευτικού προσωπικού των επαγγελματικών λυκείων (διευθυντές και εκπαιδευτικοί), οι συνθήκες υλοποίησης τους Μεταλυκειακού Έτους- Έτους Μαθητείας των σχολείων αυτών στην περιφερειακή ενότητα της Ημαθίας ως προς την οργάνωση και την εφαρμογή του αναζητώντας το καταλληλότερο πλαίσιο για την αποτελεσματικότητά του. Εφαρμόστηκε ποιοτική ανάλυση φαινομενολογίας και θεσμικής εθνολογίας μέσω ομάδων εστίασης και ημί-δομημένης συνέντευξης σε 18 διευθυντές και εκπαιδευτικούς ΕΠΑ.Λ του νομού Ημαθίας. Τα αποτελέσματα φανέρωσαν ότι οι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι θέσεις των διευθυντών και των καθηγητών ήταν θετικές προς την εφαρμογή του συστήματος και του έτους Μαθητείας. Δεν έχουν διεξαχθεί πρότερες έρευνες σχετικά με το θέμα στην Ελλάδα όποτε δεν υφίσταται κάποια σύγκριση. Προτάσεις για μελλοντικές έρευνες αποτελούν έρευνες με μεγαλύτερο εύρος συμμετεχόντων, ποσοτικές έρευνες και συγκριτικές έρευνες μεταξύ περιφερειών της Ελλάδας σε συστοιχία με την ανεργία και το οικονομικό επίπεδο των περιοχών. | el |
dc.format.extent | 117 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | el |
dc.subject | Μαθητεία | el |
dc.subject | Επαγγελματικό Λύκειο | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | Διευθυντές | el |
dc.subject | Επαγγελματική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Δυϊκό σύστημα | el |
dc.subject | Εργασία | el |
dc.subject | Πρακτική | el |
dc.title | Οι συνθήκες υλοποίησης του συστήματος και του έτους μαθητείας ως προς την οργάνωση και την εφαρμογή του στα επαγγελματικά λύκεια της περιφερειακής ενότητας της Ημαθίας μέσα από τις απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KavzalidouLampriniMsc2020.pdf | 819.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License