Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΚαραγιάννης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2020-07-15T08:18:43Z-
dc.date.available2020-07-15T08:18:43Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24106-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ χώρα προέλευσης (country of origin) και η ισχύς της επωνυμίας (brand) ενός προϊόντος αποτελούν σημαντικούς παράγοντες της διαφήμισης, προβολής και προώθησής του στο πλαίσιο της διοίκησης επωνύμου προϊόντος (branding), επηρεάζοντας καθοριστικά τις αντιλήψεις των καταναλωτών, όπως αυτές αποτυπώνονται στην αξία της επωνυμίας. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας στην αξία του ελληνικού γιαουρτιού στις αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectBranden
dc.subjectCountry of originen
dc.subjectYogurten
dc.subjectAdvertisingen
dc.titleΗ επίδραση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της χώρας προέλευσης στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης ελληνικών διατροφικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η περίπτωση του ελληνικού γιαουρτιού.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragiannisDimitriosMsc2020.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons