Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24090
Author: Μαρωνίτου, Ειρήνη
Title: Προϋποθέσεις και προβλήματα επαγγελματικής ένταξης αποφοίτων φιλοσοφικών σχολών στην ιδιωτική εκπαίδευση
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Abstract: Η εκπαίδευση στα τμήματα της Φιλοσοφικής σχολής έχει δεχθεί σημαντική κριτική αναφορικά με την καταλληλότητα του περιεχομένου των αντίστοιχων προγραμμάτων σπουδών, την επάρκεια των διδακτικών προσεγγίσεων και την προετοιμασία των φοιτητών ως προς τη μελλοντική τους ένταξη στην αγορά εργασίας. Σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τα προγράμματα σπουδών παρέχουν επαρκές γνωστικό υπόβαθρο αλλά δεν εστιάζουν επαρκώς στην εργασιακή ετοιμότητα των αποφοίτων, λαμβάνοντας υπόψη τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των αποφοίτων της Φιλοσοφικής σχολής, αλλά και εκπροσώπων των οργανισμών της ιδιωτικής εκπαίδευσης σχετικά με τα ζητήματα που αφορούν την επαγγελματική ένταξη των αποφοίτων της Φιλοσοφικής σχολής στην ιδιωτική εκπαίδευση. Σύμφωνα με τα ερευνητικά αποτελέσματα, προκύπτουν ελλείψεις των εγχώριων προγραμμάτων σπουδών σχετικά με την κατάλληλη επαγγελματική προετοιμασία και ετοιμότητα των φοιτητών, επισημαίνοντας πως οι κοινωνικές, μεθοδολογικές και συμμετοχικές δεξιότητες είναι κρίσιμης σημασίας για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας.
Keywords: Φιλοσοφική
Προγράμματα σπουδών
Εργασιακή ετοιμότητα
Επαγγελματικές δεξιότητες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MaronitouEiriniMsc2020.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.