Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιπητάνου, Αθηνάel
dc.contributor.authorΓκότσης, Αναστάσιος Ε.el
dc.date.accessioned2020-06-23T12:11:37Z-
dc.date.available2020-06-23T12:11:37Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24040-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης κυρίως στην Ελλάδα, στην παράθεση του Νομοθετικού Πλαισίου αυτής, στην περιγραφή των σημαντικότερων διαπολιτισμικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτών ενηλίκων, αλλά και στην ανάλυση της διαπολιτισμικής διάστασης των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, αρχικά, αναλύουμε βασικές ορολογίες γύρω από την διαπολιτισμικότητα και τις διαπολιτισμικές αρχές. Κατόπιν, παρουσιάζουμε τα μοντέλα διαχείρισης και τα ιδιαίτερά χαρακτηριστικά τους, καθώς και το νομοθετικό πλαίσιο σε Ελλάδα και Ευρώπη. Παράλληλα, αναφερόμαστε στον διαπολιτισμικό χαρακτήρα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Ακολουθεί η ανάλυση του ρόλου του Εκπαιδευτή Ενηλίκων δίνοντας ιδιαίτερη έμφασή στις διαπολιτισμικές δεξιότητες. Για τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης εργασίας, υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα και πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου για τη συλλογή των δεδομένων, βάσει των οποίων διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τις φιλοδοξίες που αυτοί έχουν από τη συμμετοχή τους, στα διάφορα Διαπολιτισμικά Προγράμματα Επιμόρφωσης. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν την διαχρονική ανάγκη της Επιμόρφωσης σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, καθώς και την ανάγκη απόκτησης επιπλέον εφοδίων, όπως ξένες γλώσσες. Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας χαρακτηρίζονται από υγιή αυτοεκτίμηση και θετική εμπλοκή στην εργασία.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΣχολεία δεύτερης ευκαιρίαςel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.subjectΕτοιμότηταel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΗ Διαπολιτισμική ετοιμότητα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkotsisAnastasiosMsc2020.pdfΗ Διαπολιτισμική ετοιμότητα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons